ChopperRead Skrevet søndag kl 17:11 Skrevet søndag kl 17:11 Dagner skrev (1 minutt siden): Står der fortsatt som et spørsmålstegn selv etter rødt. Latterlig reaksjon, 100% rødt det der Også filmer han skade på seg selv i 3 minutter først. Flaut
Dagner Skrevet søndag kl 17:11 Skrevet søndag kl 17:11 Om denne kampen ikke trengte Martin og Gyokeres fra før så trenger vi de vertfall nå. Kreativitet fra Martin og fysikk fra Gyokeres kan bli avgjørende for å komme gjennom det som trolig blir et lavtliggende Chelsea.
Dagner Skrevet søndag kl 17:11 Skrevet søndag kl 17:11 (endret) slett Endret søndag kl 17:12 av Dagner
Dagner Skrevet søndag kl 17:11 Skrevet søndag kl 17:11 (endret) slett Endret søndag kl 17:12 av Dagner
barezell Skrevet søndag kl 17:14 Skrevet søndag kl 17:14 Gule på begge midtstoppere og zubi. Kan fort bli flere røde her.
Dagner Skrevet søndag kl 17:23 Skrevet søndag kl 17:23 Bør ta styring på denne kampen så vi minimerer risiko for røde kort på et ferskt stopperpar. Har virket litt shaky til tider
barezell Skrevet søndag kl 17:47 Skrevet søndag kl 17:47 Hadde følt meg tryggere på at calafiori ikke fikk et gult til enn at MLS ikke får 2 gule på 45 min 😂
Dagner Skrevet søndag kl 17:50 Skrevet søndag kl 17:50 Ja, jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, MLS gjør mye bra, men han er jaggu god på å kløne det til også. Syns fortsatt han har en lang vei å gå
Dagner Skrevet søndag kl 18:26 Skrevet søndag kl 18:26 Ran å ta 1 poeng her. Tammeste jeg har sett av Arsenal hele sesongen.
barezell Skrevet søndag kl 19:21 Skrevet søndag kl 19:21 Vært mye på en uke da. Spurs, Bayern og Chelsea. Totalt sett veldig godkjent. Spesielt mtp skader. Kampen i dag var svak ja. Ikke mange dager hvile før brentford. Går i ett nå.
skaftetryne32 Skrevet i går, 07:40 Skrevet i går, 07:40 Vi har visstnok kjøpt et tvilling par fra Ecuador, de er 16 år gamle og kan ikke komme til England før de er 18. https://arseblog.news/2025/12/report-arsenal-to-bolster-academy-with-ecuadorian-twins/
Dagner Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden At Saka benkes sier litt om bredden vi begynner å få i troppen.
Dagner Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Godt å se at Ben White vertfall fungerer, for dette er egentlig en litt trist forestilling
barezell Skrevet 16 minutter siden Skrevet 16 minutter siden Synes vi var veldig gode i første. Flere fine angrep. Burde hatt mer uttelling. Målet til Merino er konge. Pure class. Sjukt at saka bommer på åpent mål der, men han har evnen til å sette den rett etterpå, det har vært litt trått for han ineet siste så godt med et mål. Ny skade i forsvaret. Ikke veldig betryggende. Men vi tar poeng og Chelsea og pool avgir poeng. Gull det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå