Gå til innhold

Den store Båtbilde tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

her er mine båter. bygd på STX Europe Florø. båtene er med rustfrie tanker. :D

 

Stolt Sagaland, Stolt Sneland, Stolt Island, Stolt Norland, Stolt Grønland (Stolt Groenland), Stolt Breland. :cool:

 

Grønland får jeg om 2-3 veker :thumbup: og Breland om noen måneder. den er nettopp starta med utrystningen. :roll:

 

koster oen mill per stk

post-149586-1257112704_thumb.jpg

post-149586-1257113071_thumb.jpg

post-149586-1257113355_thumb.jpg

Endret av Sopps
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Her er vertfall noen videoer av min båt i bruk:

 

 

 

 

 

 

 

 

1. du gasser for fort opp. båten får stor motstand når du gir full gass i starten.

2. lær deg alle regler for båtkjøring.

3. lær deg å kjøre båt. du skal ikke kjøre rett på bårene (bølgene). vil du ha en ekkel opplevelse hver gang så forsett. kanskje du ikke har båt så lenge heller da. eller vere ting med deg. du skal kjøre på skrått på bølgene. da glir du gjennom og slipper at båten slår og opplevelsen blir mye bedre. ved å kjøre på skrått kan du kjøre nesten opp til max fart.

Lenke til kommentar
1. du gasser for fort opp. båten får stor motstand når du gir full gass i starten.

2. lær deg alle regler for båtkjøring.

3. lær deg å kjøre båt. du skal ikke kjøre rett på bårene (bølgene). vil du ha en ekkel opplevelse hver gang så forsett. kanskje du ikke har båt så lenge heller da. eller vere ting med deg. du skal kjøre på skrått på bølgene. da glir du gjennom og slipper at båten slår og opplevelsen blir mye bedre. ved å kjøre på skrått kan du kjøre nesten opp til max fart.

Å dette skal jeg gjøre for at du sier det?

 

Vi kjørte slik i bølgene, forde vi ville ha det litt gøy og hoppe litt... Det att man må ta bølgene på skrå lærte jeg som ti-åring. Hva jeg valgte å gjøre på denne videoen har ingenting med hva jeg kan å gjøre.

 

Gasser for fort opp?

Hvorfor i huleste kommenterer du dette?

Med tanke på miljøet.... eller skade av båten?

 

Forstår ikke hvorfor du kommer med kvass kritikk av mine kunnskaper, bare forde du har sett noen uhøytidelige videosnutter fra i sommer...

 

Kan jeg få spøre hvor gammel du er?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...