Gå til innhold

Den store Båtbilde tråden!


Anbefalte innlegg

Jeg er ikke aktiv i tråden men når en rapporterer en annonse og vedkommende er aktiv i tråden, tar jeg det for god fisk at det faktisk dreier seg om en annonse som ikke er av sorten "se på denna, gutta!". Jeg får desverre ikke tid til å sette meg ned for å gjøre den researchen men det kan hende at jeg har feilaktig slettet en annonse som var av den sorten. Da beklager jeg helt og holdent og ber samtidig vedkommende som la ut Finn.no-lenken hendvise seg til meg slik at vi kan få en klarhet i det.

 

Ber samtlige rapportere direkte reklameannonser heretter :)

 

Som vanlig skal reaksjoner på modereringer taes på PM og ikke i tråden.

 

(Din tilbakemelding KenBjork er grei da vi avklarer en kjørelinje på den biten av retningslinjene ;))

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Ja det var en stor flokk erfugl eller èa som vi kaller dem her, sikkert rundt en tja 70-100stk.

Svingte (styrbord) på innsiden av den store flokken, hvor jeg da fikk 5-7 stk ca15meter på styrbordsiden, og den der da som måtte bøte med livet var rundt 5meter fra babordsiden, snudde mot styrbord, dukka og svømte rett under mot meg.

Rakk ikke reagere i heletatt.

Endret av KenBjork
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Går i 25-30 hvis jeg husker rett. Husker første turen, DEN monster-rib`en, og så var det såvidt vi putra bortover. Skal nevnes at det var 16 mann med heavy pakning ombord da..:)

 

Men samme greia med tom båt og, føler at noe mangler liksom..robust båt som greit skal klare 7m høy sjø..hører jo rykter om hvordan den er i original tilstand, skal visst være sykt :grin2:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vi har hatt 2 askeladden tidligere (505 og 515 om jeg husker rett)

 

Men da vi kjøpte hytte sist sommer måtte jeg jo ha en båt! Kjøpte da denne her:

 

 

 

 

Det er en AL 430 med 20hk.

 

Det er en fantastisk god båt å kjøre! Denne båten tåler også en trøkk! Nå håper jeg bare det blir en Askeladden 535 Invader 115hk til sommeren :dribble:

Endret av HighlineDSG
Lenke til kommentar

får vel legge ut min båt og då ;)

Shakespeare mini clubman 12,6

den er ferdig nå. har 25 hk tomatsos(tohatsu) har hatt den i ca. 30 knop. skal teste mer til sommeren.

lagd benk bak og to glassfiber bøttestoler.

sommerferdig produkt. fikk litt dårlig tid på slutten der. noe lys må mann jo ha med :cool:

post-132231-1202669314_thumb.jpg

post-132231-1202669333_thumb.jpg

post-132231-1202669401_thumb.jpg

post-132231-1202669438_thumb.jpg

post-132231-1202669458_thumb.jpg

post-132231-1202669476_thumb.jpg

Endret av simen_lang
Lenke til kommentar

fin tråd det hær mye fine båter, men den hurrycanen med 175hk kan ikke være mye safe =P.

får slenge ud et bilde av min båt har ikke noe i aksjon, men det komemr til sommern.

Donzi 16 ''sweet sixteen'' 51gps knop+, må få meg større propell har en 23+ nå men tror en 25 hadde gjort seg.

post-119131-1202931120_thumb.jpg

så er d broderns gamle, holder på og få fatt på ny ein nå =D.

2*375hp mercury racing scorpion motorer, 76gps knop =D

post-119131-1202931413_thumb.jpg

 

jaja gleder meg te sommern =D

Hilsen Snagga =)

Lenke til kommentar
fin tråd det hær mye fine båter, men den hurrycanen med 175hk kan ikke være mye safe =P.

får slenge ud et bilde av min båt har ikke noe i aksjon, men det komemr til sommern.

Donzi 16 ''sweet sixteen'' 51gps knop+, må få meg større propell har en 23+ nå men tror en 25 hadde gjort seg.

post-119131-1202931120_thumb.jpg

Hilsen Snagga =)

 

skal du selge båten?

Endret av dal-z
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...