Gå til innhold

Den store Båtbilde tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor fikk du tak i den styrekonsollen? Leter etter en sånn en til min With :blush:

9549452[/snapback]

Den var på båten når jeg kjøpte den, så hvor forige eier har fått tak i den vet jeg ikke :(

 

Men det skal ikke være vanskelig og få tak i styrekonsoll.

Denne er jo ganske stilig!

http://marineshop.webmercs.com/PartDetail....507058;c:100432

Endret av Fugitive
Lenke til kommentar

Hvor fikk du tak i den styrekonsollen? Leter etter en sånn en til min With :blush:

9549452[/snapback]

Den var på båten når jeg kjøpte den, så hvor forige eier har fått tak i den vet jeg ikke :(

 

Men det skal ikke være vanskelig og få tak i styrekonsoll.

Denne er jo ganske stilig!

http://marineshop.webmercs.com/PartDetail....507058;c:100432

9549970[/snapback]

Har sett den 100 ganger før og jeg syns det er litt kjedelig og dessverre finner jeg ingen andre enn det...

 

PS.

Sorry, min feil med bildene. Det skal aldri skje igjen :blush: Jeg tenkte at men måtte poste hele teksten, men skjønner ikke hvorfor jeg tenkte det..

Lenke til kommentar

Hvor fikk du tak i den styrekonsollen? Leter etter en sånn en til min With :blush:

9549452[/snapback]

Den var på båten når jeg kjøpte den, så hvor forige eier har fått tak i den vet jeg ikke :(

 

Men det skal ikke være vanskelig og få tak i styrekonsoll.

Denne er jo ganske stilig!

http://marineshop.webmercs.com/PartDetail....507058;c:100432

9549970[/snapback]

Har sett den 100 ganger før og jeg syns det er litt kjedelig og dessverre finner jeg ingen andre enn det...

 

PS.

Sorry, min feil med bildene. Det skal aldri skje igjen :blush: Jeg tenkte at men måtte poste hele teksten, men skjønner ikke hvorfor jeg tenkte det..

9552994[/snapback]

Du får lage en Tråd om den konsollen du har lyst på da :)

Kan jo Evt. lage en selv, men nå skal vi ikke spore av mer i denne topicen ;)

Lenke til kommentar
:) Winrace  Mk7      dette er en båt jeg kjøpte for 5000kr på starten av sommerferien.   Jeg har gjort litt med den. Men ikke s mye  utvendig,  Skal fikse det meste  i vinter.     Må heve akterspeilet på den pga  ny propell.    så skal den lakeres  er ikke helt sikker på farge enda men det kommer:P

9551284[/snapback]

den gjorde 32knop med alt orginalt. dvs vanlig høyde på motoren og orginal propell.. den nye propellen en god for ca 45-50knop med riktig oppsett av høyde og tilt

Endret av Robin89
Lenke til kommentar

Hallo godtfolk.

 

Da har vi konsumert middag etter at jeg og eldste sønn har vært på havet og fiska siden 0930 i dag tidlig.

Broder`n fikk innvilga søknad til å komme ut på havet han også, når han fikk høre at vi var ute.

Så poster bilder av han denne omgangen nå.

Vi kjører sakte her, ca 25 kn

Se på bilde nr 1, hehe her blåser solbrillene hans på havet. :cool:

 

Morgan 5250 (Bowrider) Suzuki 140hk.

post-58338-1190563165_thumb.jpg

post-58338-1190563208_thumb.jpg

post-58338-1190563246_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...