Gå til innhold

Den store Båtbilde tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
er plagsomt med de som ikke tåler at det går ann å ha en annen hobby enn fotball og shopping...

kan de ikke tåle det? tenk hvor mange som synes det er kjekt med båt, sikkert like mange som driver med fotball osv...

Jeg har ikke vært borti de folka som ikke liker min hobby, men så har jeg noen gode venner og :new_woot:

Lenke til kommentar
Hehe, tror de fleste i klassen min og synes jeg er noe rar, siden jeg nærmest bor i enten garasjen eller båten :thumbup: Men har man det gøy så gjør det ingenting hva andre mener :yes: Hva slags trebåt er det du har Wichmann?

 

Hvor trebåten er bygd er for tiden usikker. Folk med peiling mener den kan komme fra rundt Lista. Muligens jeg skal gjøre litt detektiv arbeid gjennom vinteren. Båten står nå forøvrig på land. Og til høsten har jeg en rekke jeg skal gjøre. Blant annet overhale motoren (Sabb G 8-10hk, 1972, 1syl. :) ) Tette overbygget og tette skroget :!:

 

Jeg har ennå ikke blitt talt til at jeg er en smule rar, men det ligger nok på tungespissen til mangen..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har noen postet båtannonsen hans formula206?

 

Vet det ikke er lov med aktivt kjøp og salg i forum altså. Men er jo ofte man linker til annonser for å "vise" (knotete sagt)

Men se forøverig da post 84 på forje side, Er det da brudd på regel og altså ikke lov?

Kan skjønne det om det var formula206 som posta link til egen annonse om at den var for salg, men ikke hvis det var slik som jeg og vbjornevik snakket her...

Hva om evt en av oss skulle ha ny båt og laget tråd, "jeg skal ha ny båt, trenger hjelp til å velge" derpå masse linker fra finn.no med båter.

Ikke lov?

 

Står ikke noe her om at det ikke lov å linke i denne delen av forumet:

Kjøp og salg på forumet

 

Kjøp og salg av varer er ikke tillatt på forumet. I kategorien kalt "Hjelp til kjøp/salg av PC" skal det ikke forekomme annonser. Kategorien har blitt opprettet slik at folk her kan få hjelp av andre til å se over oppsettet deres, eller for å få hjelp til prissetting på varene sine. Alle annonser vil bli fjernet umiddelbart.

Kjøp og salg på forumet

Beklager om det er noe jeg har misforstått iom modereringen her

Endret av KenBjork
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...