Gå til innhold

Lukt


Aleks_r

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fondus, avataren din funker ikkje..

 

Har ikke avantar heller jeg da. Har aldri hatt og kommer aldri til å ha.

 

Jo, det er liksom en firkant med et rødt kryss i der, du har prøvd å sette på en avatar, men skreve inn feil URL... SÅDESSÅ :D

(berre notica det tilfeldig)

 

Feil. Jeg har aldri prøvd å ha inn noen avantar. dermed basta. Dessuten kan ikke jeg se noen firkant som du påstår å ha sett. Noen andre som ser en firkant?

 

(vet det blir lang quoting, men må være for at folk skal få med seg sammenhengen).

 

 

den er der ! :grumpy:

Lenke til kommentar

Jeg er mot avantar av prinsipp. men for at dere kverulanter skal slippe å bruke opp tid på å klage over en innbilt firkant under nicket mitt, trykte jeg på slett bilde elns... kan godt hende jeg har skrevet feil et sted sånn at mine interesser elns kom dit.. men jeg har aldri lagt inn avantar. dem som tror noe annet har ikke greie på hva de snakker om PUNKTUM

Lenke til kommentar
Jeg er mot avantar av prinsipp. men for at dere kverulanter skal slippe å bruke opp tid på å klage over en innbilt firkant under nicket mitt, trykte jeg på slett bilde elns... kan godt hende jeg har skrevet feil et sted sånn at mine interesser elns kom dit.. men jeg har aldri lagt inn avantar. dem som tror noe annet har ikke greie på hva de snakker om PUNKTUM

 

Du HADDE en avatar der :yes: , eg sjekka til og med url'en... den fungerte ikkje fordi du hadde skreve ..../avantar.gif ...

Prøvde med avatar.gif istedefor trur eg og det funka... er ganske sikker på at eg gjorde dette... :roll:

Lenke til kommentar
Leste en plass at alle landets kyr "produserer" like mye metangass som to gasskraftverk produserer tilsammen. Håper bare ikke det stinker like mye fra gasskraftverk  :( .

 

 

Litt off topic nå.

 

Er ikke dette off topic da :)

 

Men for orden skyld, gasskraftverk BRENNER gass (metan hovedsaklig), de produsere ikke metan. CO2, NOx derimot...

Lenke til kommentar
Jeg er mot avantar av prinsipp. men for at dere kverulanter skal slippe å bruke opp tid på å klage over en innbilt firkant under nicket mitt, trykte jeg på slett bilde elns... kan godt hende jeg har skrevet feil et sted sånn at mine interesser elns kom dit.. men jeg har aldri lagt inn avantar. dem som tror noe annet har ikke greie på hva de snakker om PUNKTUM

:rofl: Du har fjernet den dumme rammen med et krys i nå? :rofl:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...