Gå til innhold

Er Oprah Winfrey konstant "photoshoppa"?


Anbefalte innlegg

Eg ser ikkje på Oprah, men snublar av og til over det når eg zapper. Dama ser ut som ho er photoshoppa permanent. Sånt er eg vane med å sjå på bilete av modellar, men dette er på levande bilete, ho ser nesten ut som ein teikneseriefigur.

 

Det kan umogleg være naturleg, er det sminke eller noko meir drastisk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe,skjønner helt hva trådstarter snakker om. Den dama ser ut som en tegneseriefigur i ansiktet når hun er på TV. Personlig tror jeg bare det skyldes et ekstremt tykt lag med vanlig sminke og jeg tviler på at det gjør dette digitalt. Enkelte damer(utenfor TV) har også samme tendensene og de blir definitivt ikke digitalt redigert. :lol:

Lenke til kommentar
Oprah  bruker mye sminke.. men hu er ikke redd for å vise seg uten.. er ofte bak kulissene der.. og på live showa så bruker hu ofte mye mindre sminke..

på nesten alle opptreden utenfor hennes egent show er hgu mye mindre eller ikke sminka..

9288962[/snapback]

 

Å hvordan vet du dette :hmm:

Lenke til kommentar
Nå holder mørkhudet hud seg bedre enn oss som er lyse.. Så rynker og porer og sånt synes ikke så godt generellt på mørkhudete.. Derfor ser hun ekstra glætt ut

9295707[/snapback]

Hehe, jeg har også sett henne med og uten sminke og for å si det slik: den glatte tegneserie-huden hennens er på ingen måte naturlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...