Gå til innhold

Favorittsjangeren din, og hvorfor.


co2

Anbefalte innlegg

Jeg sa det slik fordi samlingen heter noe ala The spagetti triology. Som jeg forøvrig forbannet nok enda ikke har kjøpt!

9287439[/snapback]

Du kan kjøpe trilogien i en boks som heter 'The Spaghetti Western Collection' (selv om det er flere bokser med et slikt navn). Trilogien kalles som oftest 'The Dollars trilogy' eller 'The Man with No Name trilogy'.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Jeg liker thrillere som Seven og The Usual Suspects. Det er noe med spenningen i dem som trollbinder meg. Ellers er jo mafiafilmer også høyt på listen. Vet ikke helt hvorfor, men jeg tror det er noe med stemningen. Og selvsagt filmer med en interessant plot twist.

Lenke til kommentar
Må si jeg har veldig sansen for mafiafilmer, som Gudfaren triologien, Scarface, de Scorsese har lagd osv.

Det er nok fordi jeg synes historien om mafian i USA er interessant og det er mange av rollene her som er veldig kule. Et godt eksempel er Tommy, Joe Pescis rolle i Goodfellas

Veldig enig her. Elsker mafiafilmer, er bare noe med dem. Elsker hvordan de på en måte mer eller mindre er så ekte, og laget på en troverdig måte.

 

Liker spesielt filmene Al Pacino spiller i <3

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Jeg liker thrillere som Seven og The Usual Suspects. Det er noe med spenningen i dem som trollbinder meg. Ellers er jo mafiafilmer også høyt på listen. Vet ikke helt hvorfor, men jeg tror det er noe med stemningen. Og selvsagt filmer med en interessant plot twist.

9326749[/snapback]

Ikke nødvendig å skrive det samme om igjen, så jeg bare kopierer gnomen ;)

 

Kan vel legge til film-noir.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...