Gå til innhold

Acer 5613 ZWLMi - erfaringstråd


JEBauge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som kjøpte med 3 års Acer Advantage forsikring? Man trenger "contract number" og "security code" når man skal registrere, hvor finner man de?

9363004[/snapback]

 

Registrere hvor da? Jeg trengte ikke disse til å registrere selve maskinen?

 

BTW: Kjøpte denne forrige uke, er det noen drivere som trengs å oppdateres etc? Jeg klarte ikke å koble denne opp til nettverk med min stasjonære XP PC, men begge PC'ene fant hverandres Windows media player sanger (lol?), og jeg kan høre på sangene fra hverandres maskiner, men ikke noe mer. Hmm...

Lenke til kommentar
Noen som kjøpte med 3 års Acer Advantage forsikring? Man trenger "contract number" og "security code" når man skal registrere, hvor finner man de?

9363004[/snapback]

 

Registrere hvor da? Jeg trengte ikke disse til å registrere selve maskinen?

 

BTW: Kjøpte denne forrige uke, er det noen drivere som trengs å oppdateres etc? Jeg klarte ikke å koble denne opp til nettverk med min stasjonære XP PC, men begge PC'ene fant hverandres Windows media player sanger (lol?), og jeg kan høre på sangene fra hverandres maskiner, men ikke noe mer. Hmm...

9366314[/snapback]

Ikke for å registrere maskinen, men for å registrere forsikringen. Noen som har gjort dette?

Lenke til kommentar
Kan man koble denne pcn til Tv på noe slags måte? vill bruke den til go se film på Tvn med.

9366409[/snapback]

 

Du kan bruke VGA og S-Video kabel fra PC`n til TV`n. Bare koble til og konfigurere til å sende bildet på TV`n.

9367560[/snapback]

 

Jeg forsøkte på lørdag å koble denne til TV med VGA kabel, men fikk ikke noe bilde på TV. Er det noe spesielt jeg må gjøre for å få dette til? Når jeg startet opp maskinen så jeg Windows XP logoen komme opp, men når innloggingsbildet kommer, så blir TV svart.

Lenke til kommentar
Kan man koble denne pcn til Tv på noe slags måte? vill bruke den til go se film på Tvn med.

9366409[/snapback]

 

Du kan bruke VGA og S-Video kabel fra PC`n til TV`n. Bare koble til og konfigurere til å sende bildet på TV`n.

9367560[/snapback]

 

Jeg forsøkte på lørdag å koble denne til TV med VGA kabel, men fikk ikke noe bilde på TV. Er det noe spesielt jeg må gjøre for å få dette til? Når jeg startet opp maskinen så jeg Windows XP logoen komme opp, men når innloggingsbildet kommer, så blir TV svart.

9368251[/snapback]

 

Nvidia controllpanel og endre til å bruke flereskjermer tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Nvidia controllpanel og endre til å bruke flereskjermer tenker jeg ;)

9368284[/snapback]

 

Mulig jeg er helt dum, men får ikke dette til å funke? Noen som kan si meg nøyaktig hva jeg skal gjøre?

 

Altså jeg får utvidet bildet til TV, men jeg vil bare at det skal være som en vanlig skjerm som du kobler til PC at det bildet du ser på PC ser du også på TV.

Endret av gstavdal
Lenke til kommentar
Fn+F5 er ikke noe eget for Acer. Har selv koblet bilde opp på prosjektor med å trykke de på andre maskiner enn acer.

9372451[/snapback]

 

Jeg vet det. På Dell er det Fn+F8, men hele poenget var at du må ha Launch Manager kjørende for å få det til å funke. Det var det som var den sære tingen :)

Endret av gstavdal
Lenke til kommentar

Har nå hatt denne maskinen i noen dager og må si meg fornøyd. Det eneste jeg lurer litt på er om andre opplever at vifta starter med jevne mellomrom, uansett om jeg ikke belaster maskinen spesielt mye. Ikke det at viften bråker mye, er knapt hørbar, men slike vifter har en tendens til å bli mer bråkete med tiden.

Lenke til kommentar
Har nå hatt denne maskinen i noen dager og må si meg fornøyd. Det eneste jeg lurer litt på er om andre opplever at vifta starter med jevne mellomrom, uansett om jeg ikke belaster maskinen spesielt mye. Ikke det at viften bråker mye, er knapt hørbar, men slike vifter har en tendens til å bli mer bråkete med tiden.

9374497[/snapback]

 

Er det ingen andre som har denne som kan svare på dette?

Lenke til kommentar
Har nå hatt denne maskinen i noen dager og må si meg fornøyd. Det eneste jeg lurer litt på er om andre opplever at vifta starter med jevne mellomrom, uansett om jeg ikke belaster maskinen spesielt mye. Ikke det at viften bråker mye, er knapt hørbar, men slike vifter har en tendens til å bli mer bråkete med tiden.

9374497[/snapback]

 

Er det ingen andre som har denne som kan svare på dette?

9375718[/snapback]

Skyldes sannsynligvis den idiotiske viftestyringa til vista. Du kan prøve å legge inn xp eller oppdatere bios\drivere for å se om det hjelper.

Lenke til kommentar

Har 2 spørsmål, hovedsaklig. Dette gjelder det tilbudet på bæreveske +++ fra elprice. For det første, den recovery discen som fulgte med; hva skal den brukes til, og er det bare en tom CD ? På min står det at den er tom og 700+ MB ledig. Altså ingen ting på den. For det andre, hva er den der Vista Anytime upgrade, og hva gjør den?

Takk for svar.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...