MrL Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Hvem er med i denne betaen? Er selv med, har aldri prøvd settlers før, så er spent å se om det er bra
avtrekkeren Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Tja, lastet ned og installerte - var mer som en kjip demo - du får spille tutorialbrettet, og that's it for singleplayer. Er noe multiplayermodus også. Ikke i nærheten av Settlers 2-gameplayet da :/
Jext Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Er ganske likt Settlers 2 jo, får ikke akkurat sett det i den korte tutorialen. Men om man joiner en online game får man spille et ordentlig kart. Jeg synes dette spillet var ganske artig hvertfall, og det er som settlers 2 fan.
avtrekkeren Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Settlers = sette opp flagg og ha arbeidere i mellom flaggene Dette minte meg dessverre for mye om AD-serien (1602, 1503, 1701). Og da foretrekker jeg heller 1701.
OlaHaldor Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Skal komme demo i dag - antakeligvis 1800, i følge noen som mener Ubisoft pleier å lansere demoer ca. det klokkeslettet.. Syns betaen var helt kurrant - gav mersmak. Savner dog å se flere arbeidere, men kan jo for såvidt skjønne at de kutter ut dette når det er kun på GPUen alt står når maskina jobber med grafikken. Husene er ikke direkte udetaljerte f.eks.. Polygoner er et stort issue her. Gleder meg til demoen! Der skal det komme en singleplayer mission i tillegg, og forhåpentligvis er det mer stabilt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå