konduktans Skrevet 12. august 2007 Skrevet 12. august 2007 Far min skal kanskje ha seg motorsykkel, og han spør meg etter hjelp til å finne den perfekte. Den må dra bra på alle turtall, og ha høy toppfart. Hva har best axx av R1 og R6, og åssen er det med toppfarten på de to?
Januar333 Skrevet 12. august 2007 Skrevet 12. august 2007 (endret) Det var litt dumt spørsmål av kriterine dine er jo helt klart r1,, men hvis man vil ha en lett sykkel som kjører ifra r1 på svingente veier og små baner velger man r6 Endret 12. august 2007 av freddy85
konduktans Skrevet 12. august 2007 Forfatter Skrevet 12. august 2007 (endret) Så R1 går fortest, mens R6 drar bedre? Ergo her i Norge ville det være best med en R6 pga. de lave fartsgrensene? Hvordan er toppfarten på de to? Er det stor forskjell? Endret 12. august 2007 av conflict
nocturno_culto Skrevet 12. august 2007 Skrevet 12. august 2007 Så R1 går fortest, mens R6 drar bedre? Ergo her i Norge ville det være best med en R6 pga. de lave fartsgrensene? Hvordan er toppfarten på de to? Er det stor forskjell? 9263534[/snapback] toppfarten på r1 er bedre enn på R6, men stikket på R6 er bedre. SÅ kjøp Turbo til R1 så drar den ifra R6 på stikket. Og dermed har man god aks og toppfart
Januar333 Skrevet 12. august 2007 Skrevet 12. august 2007 neich r1 er MYE kjappere til f.eks 200 enn r6, kan nesten ikke sammenlignes engang.. Samt trenger ikke så himmla mye turtall... men bane kjøring og slik er r6 kjappere ihvertfall for en som ikke er rossi pga litt mindre sykkel og vekt.
Eulogist Skrevet 12. august 2007 Skrevet 12. august 2007 kommer litt ann på hva han har tenkt å bruke den til også da. langturer så er vell R1 bedre, råning rundt og til jobb er vell R6 bedre..
JimRamse Skrevet 12. august 2007 Skrevet 12. august 2007 Har lest masse tester av begge disse syklene. Akselerasjonen er nesten like. Er f.eks ikke mer enn ett sekund forskjell på de på en Quartermile (402m) Toppfart forskjellen er så vidt jeg forstår snaue 20km/t. På bane kjøring er det heller tett på ingen forskjell. MEN det alle sier som tester disse to er dette. R1 som selvsagt har en mye større maskin har ett sinnsykt mye mer drag. Med R6 må du hele tiden ligge å pine på turtallet for å få utbytte. Med R1 så er det bare å gi på. Har ett sinnsykt drag i hele registeret. Hadde jeg hatt penger, så hadde jeg ikke vært i tvil om hva jeg hadde kjøpt for å si det sånn.
Januar333 Skrevet 12. august 2007 Skrevet 12. august 2007 Jeg har kjørt 07 honda 600rr og den trengte turtall ihvertfall for å få litt fart det samme gjelder min hornet må ha turtall (samme motor bare forskjellig kammer trur jeg) mens 1000cc rr bare man så vidt man er innpå gassen spretter den til 200++++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå