Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvorfor husker jeg ikke så mye etter en fyllekule?


Nstin

Anbefalte innlegg

Noen som har et bra svar på dette?

 

Jeg husker svært lite etter en fyllekule. jeg velger å skrive dette i fylla (på vei ned).

Og jeg velger det fordi det er allerede nå jeg starter å glemme ting. Jeg snakket med ei venninne av venninna mi. og nå husker jeg ikke hva vi snakket om. Jeg skjønner ikke, jeg har ikke drekki sprit engang jo. Har bare drekki 14 pils og 4 halvlitere og 2 cider.

 

Noen andrte som sliter med det samme?

 

Jeg drekker hver helg btw, annehver uke så drekker jeg lørdag og fredag ( i gjennomsnitt).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Veldig individuelt. Du får drekka for kosens skyld og ikke bare for å bli kanonfull, så ordner det seg.

9254563[/snapback]

Det er ikke morro før det renner over.

 

Trur kanskje jeg har alkoholproblemer egentlig. rart, med tanke på at jeg er 19 bare. Men huska ikke at den ene kompisen min var med på en helgetur til campinga i svergie engang :S

 

Jeg ble totalt overraska da jeg så filmen av meg i dag (turen var for en månedsiden).

Som han hadde filma :S

Lenke til kommentar
er det folk som drekker for kosens skyld? .. folk drekke vel for å bli fulle.. d gjør iallefall de jeg kjenner... sliter med samme problem.. husker fint lite etter en tur på by'n ...

9254576[/snapback]

Fyll = kos ikke sant? :)

 

Jeg skriver jo bra nok nå, men er ikker sikkert jeg husker dette i morgen, er rat det der. hvorfor glemmer man ting når man drikker egentlig?

 

PS: blir rart å se dette i morra hvis jeg har glemt det :p

Lenke til kommentar
For all del, bli full. Men det er bedre å drikke 20 halvlitere over hele kvelden, enn 10 på styrten. Sånn hukommelsesmessig :wee:

9254584[/snapback]

Hmm.. jeg drekker som regel rolig de første 5 så går det veldig fort etterpå. Jeg er en jævel på å styrte mange etter hverandre. Er det kanskje den drastisk økende alkohol prosenten som gjør at jeg glemmer ting da?

Lenke til kommentar
For all del, bli full. Men det er bedre å drikke 20 halvlitere over hele kvelden, enn 10 på styrten. Sånn hukommelsesmessig :wee:

9254584[/snapback]

Hmm.. jeg drekker som regel rolig de første 5 så går det veldig fort etterpå. Jeg er en jævel på å styrte mange etter hverandre. Er det kanskje den drastisk økende alkohol prosenten som gjør at jeg glemmer ting da?

9254588[/snapback]

Er vel egentlig ganske opplagt?

Eller kanskje du bare har drekki så generelt mye at du har blitt fucka med årene :p

Lenke til kommentar
For all del, bli full. Men det er bedre å drikke 20 halvlitere over hele kvelden, enn 10 på styrten. Sånn hukommelsesmessig :wee:

9254584[/snapback]

Hmm.. jeg drekker som regel rolig de første 5 så går det veldig fort etterpå. Jeg er en jævel på å styrte mange etter hverandre. Er det kanskje den drastisk økende alkohol prosenten som gjør at jeg glemmer ting da?

9254588[/snapback]

Er vel egentlig ganske opplagt?

Eller kanskje du bare har drekki så generelt mye at du har blitt fucka med årene :p

9254596[/snapback]

Skal ikke se bort ifra det heller. hører til stadig at jeg er skada.. Tar meg ikke nær av det, fordi ting er som de er. men skal ikke se bort ifra at jeg er litt fucka. Sist fredag gikk jeg rett inn i en klynge med 6 drit deilige jenter og sang: jeg er en liten blomst _:p 4 ganger, hehe. jeg finnes ikke flau for et sekund

 

Kalte en kar rektum raider i dag også, eller noe sånt. han tok det dritseriøst, jeg bare lo og sa: "ikke ta det så jævla seriøst da fægg". så lo jeg igjen for jeg skjønte hvor flink jeg var til å ordlegge meg :p

 

Nå glømte jeg hva poenget mitt var...

Lenke til kommentar
Veldig individuelt. Du får drekka for kosens skyld og ikke bare for å bli kanonfull, så ordner det seg.

9254563[/snapback]

Det er ikke morro før det renner over.

 

Trur kanskje jeg har alkoholproblemer egentlig. rart, med tanke på at jeg er 19 bare. Men huska ikke at den ene kompisen min var med på en helgetur til campinga i svergie engang :S

Som han hadde filma :S

9254577[/snapback]

Tss, skjer meg hele tiden. Husker aldri hvem jeg gjorde hva med. Trenger ikke ha alkoholproblemer fordi du ikke husker alt dagen derpå:p

Lenke til kommentar

Jeg bruker å huske deler av kvelden/natta som en eneste stor samling av småhendelser som er umulig å si om de skjedde før eller etterhverandre. Enda morsommere er det når jeg først ikke husker en episode, men så sier noen noe dagen derpå som får deg til å få et dritbra flashback.

Lenke til kommentar

åhhh... eg drikke minst 2 flasker 96% , åsså masse sånn derre hjemmalagt 24t. vin... eg har problemer med å huska :p

 

nei ærlig talt... når du problemer med å huske etter en tur på fylla, så har du drukket for mye.. ville kanskje anbefalt deg å drukket 8flasker øl neste gang.. åsså kan du se hvor mye du husker dagen derpå...

Lenke til kommentar
er det folk som drekker for kosens skyld? .. folk drekke vel for å bli fulle.. d gjør iallefall de jeg kjenner... sliter med samme problem.. husker fint lite etter en tur på by'n ...

9254576[/snapback]

Jeg drikker i allefall for kosens skyld. Mye hyggeligere å faktisk prate med folk og ha det moro enn å bare springe rundt drita full og dumme både deg og andre ut.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...