Kr1ssy Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 (endret) Er det noen som kan gi meg noen juksekoder til the sims 2?? Endret 10. august 2007 av Kr1ssy
FredrikFtw Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Jeg regner med at du mener The Sims 2, og juksekoder finner du her.
Kr1ssy Skrevet 26. september 2007 Forfatter Skrevet 26. september 2007 Husker jeg hadde en kode som gjore at hvis du trykket på avisen så på jobb kunne du velge hvilken som helst grad i jebben du har du ville... Noen som kandenne?
-Jungeldyret Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 (endret) jeg synes å huske at hvis man jukser i et spill så blir det bare kjipt... Selv om Sims 2 allerede er kjipere enn de fleste spill så er det jo ingen grunn til å gjøre det VÆRRE!?!? 9580975[/snapback] Hva er vitsen med å være negativ? Kan du ikke hjelpe han, eller la vær ved å skrive? EDIT: Jeg skrev her siden jeg ble irritert av hans negative holdning, så nå trenger ingen spørre hvorfor jeg gjorde det, for så å be Strindmo om å la være. Endret 26. september 2007 av -Jungeldyret
TCi Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Om en person ønsker å bruke juksekoder er det opp til den enkelte å avgjøre det. Så lenge det ikke påvirker andre skulle det ikke være et problem som vi trenger å ta opp her. Ikke alle som bruker juksekoder bare for å ødelegge. Tråden er rensket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå