Gå til innhold

Sommerens beste signing, og årets bom kjøp?


Sameboe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg er 99% sikker på at Tevez ikke flopper.

9278823[/snapback]

 

Da er vi to. :D

Det tok lang tid før Tevez scoret for West Ham. Men ikke alle tilpasser seg den engelske fotballen med en gang. Tevez avsluttet fjorårets sesong enormt bra! Han gjorde sakene sine kjempebra i en "liten" klubb som West Ham. Hvorfor skal han floppe i en så stor klubb som Manchester United? Han har bedre spillere rundt seg enn det han hadde i West Ham.

 

Vi kan vente oss mye bra av Tevez. :cool: Rooney, Tevez, Ronaldo... Ikke mange som har slike profiler på lagene deres. Og om ikke så alt for lenge kan vi nevne Nani og Anderson også. :)

 

Så det er fullt mulig at Carlos Tevez blir årets kjøp.

9279485[/snapback]

 

West Ham liten klubb? :hmm:

Her har de utviklet spillere til dere som Carrick og Ferdinand og dere fikk nettop Tevez av dem. Så kaller du dem liten klubb?

9283431[/snapback]

Er en grunn til at de spillerne ikke er der lengre da.

 

Edit:

Årets "kjøp" kan fort vise seg å bli Newcastle's Geremi, som kom helt gratis fra Chelsea og allerede har vist seg som en solid kaptein.

Ellers er Pizarro en het kandidat i mine øyne.

 

Årets flopp tipper jeg blir Bent. Men Torres kan også fort vise seg å ikke være verdt alle pengene.

9283890[/snapback]

 

Ja, men hvor utakknemlig går det an å bli? Dere har dratt stor nyte av West Ham. Og de får slike kommentarer tilbake?

9285364[/snapback]

:rofl:

 

Beklager at jeg ler, men det er noe av det teiteste jeg har hørt.

 

West Ham er en liten klubb i forhold til Manchester United, Chelsea og de lagene der uansett hvor mye du snur og vender på det. Å bli fornærmet av noe sånt er tåpelig.

9295540[/snapback]

 

Så jeg noengang at West Ham var en storklubb i forhold til man Utd og Chelsea? Jeg sa aldri det. Jeg mente at de ikke var noe småklubb akkurat. De er nok ikke i nærheten av de største i England, men småklubb er å ta veldig i.

 

EDIT: Jeg skjønner selvsagt at mange ser på West Ham som langt mindre enn Man Utd. Men jeg synes kanskje det var i drøyeste laget å kalle dem småklubb. Siden Barcelona kjøpte Henry så kaller de ikke Arsenal for småklubb, og siden Real Madrid kjøpte Van Nistelrooy så kaller ikke de United for småklubb.

Endret av Luis_Garcia
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Siden Barcelona kjøpte Henry så kaller de ikke Arsenal for småklubb, og siden Real Madrid kjøpte Van Nistelrooy så kaller ikke de United for småklubb.

9296419[/snapback]

 

Igjen: Hva er poenget ditt?

Lenke til kommentar
Ricardo Vaz Te (portugisisk talent) i Bolton kan fort bli en bra signing. Det er typisk at det dukker opp en fra "intet" alle superkjøp får ofte selskap av en outsider. Ellers er jo Sagna (ARS) og Tal Ben Haim (CHE) bra kjøp pga prisene.

Teves må bli en hit både for mitt hjerte ogMAN U er avhengig av det. Når det gjelder Torres har POOL en egen evne til å lage gråstein av gull....

9275866[/snapback]

 

 

Vaz Te har vært i Bolton i mange år, ble lånt bort til Championship i tre måneder i fjor men eller har han alltid vært i Bolton

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Fernando Torres kan nok bli en god kandidat..

 

EDIT: Kieran Richardson kommer til og bli årets bomkjøp! Han kommer til og være så jævlig klyse..

Men han har jo Roy Keane som manager så han burde ikke bli sånn som i Manu hvis han har tenkt til og være i Sunderland. :tease:

Endret av HanssA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...