Aizen Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Hei jeg bare lurer på hva som skjer etter jeg har kommet i lvl 20 i gw? har lest at d ikke finnes bedre armor enn 70 eller 80 eller någe sånt, å at d er max dammage på våpen også?? da er mitt spørsmål hva faen som skjer nå liksom:P i wow kan du få tag i bedre våpen og armor hele tiden og sånt men ikke her . ver så snill å gi meg en bra forklaring om hva jeg skal gjør etter lvl 20.
NoZkapin Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 (endret) Heijeg bare lurer på hva som skjer etter jeg har kommet i lvl 20 i gw? har lest at d ikke finnes bedre armor enn 70 eller 80 eller någe sånt, å at d er max dammage på våpen også?? da er mitt spørsmål hva faen som skjer nå liksom:P i wow kan du få tag i bedre våpen og armor hele tiden og sånt men ikke her . ver så snill å gi meg en bra forklaring om hva jeg skal gjør etter lvl 20. 9238154[/snapback] Det er ikke noe å gjøre etter lvl 20, det eneste som går an er å gå rundt lvl 20 så mange ganger du vil, det er max damage på weapons, så er det green weapons og gold weapons og purple weapons 1. Green Weapons 2.Purple Weapons 3.Gold Weapons det er rekkefølgen får hva som er best.. jaja, så sånn e nå det Endret 9. august 2007 av NoZkapin
Aizen Skrevet 9. august 2007 Forfatter Skrevet 9. august 2007 Heijeg bare lurer på hva som skjer etter jeg har kommet i lvl 20 i gw? har lest at d ikke finnes bedre armor enn 70 eller 80 eller någe sånt, å at d er max dammage på våpen også?? da er mitt spørsmål hva faen som skjer nå liksom:P i wow kan du få tag i bedre våpen og armor hele tiden og sånt men ikke her . ver så snill å gi meg en bra forklaring om hva jeg skal gjør etter lvl 20. 9238154[/snapback] Det er ikke noe å gjøre etter lvl 20, det eneste som går an er å gå rundt lvl 20 så mange ganger du vil, det er max damage på weapons, så er det green weapons og gold weapons og purple weapons 1. Green Weapons 2.Purple Weapons 3.Gold Weapons det er rekkefølgen får hva som er best.. jaja, så sånn e nå det 9238519[/snapback] Faen! så når jeg har kommet i lvl 20 er d ingenting å oppnå? jeg vet jo at d går ann å gjør sånne "dungeons" å sånt men hva er liksom vitsen når du ikke for eksempel kan få en armor del eller ett epic våpen av en boss eller noe sånt? i wow og andre mmorpg spill kan du liksom gjør en lang dungeon og få ett drid bra våpen eller kanskje en del av ett armor sett.
-¤Zen¤- Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Heijeg bare lurer på hva som skjer etter jeg har kommet i lvl 20 i gw? har lest at d ikke finnes bedre armor enn 70 eller 80 eller någe sånt, å at d er max dammage på våpen også?? da er mitt spørsmål hva faen som skjer nå liksom:P i wow kan du få tag i bedre våpen og armor hele tiden og sånt men ikke her . ver så snill å gi meg en bra forklaring om hva jeg skal gjør etter lvl 20. 9238154[/snapback] Det er ikke noe å gjøre etter lvl 20, det eneste som går an er å gå rundt lvl 20 så mange ganger du vil, det er max damage på weapons, så er det green weapons og gold weapons og purple weapons 1. Green Weapons 2.Purple Weapons 3.Gold Weapons det er rekkefølgen får hva som er best.. jaja, så sånn e nå det 9238519[/snapback] Faen! så når jeg har kommet i lvl 20 er d ingenting å oppnå? jeg vet jo at d går ann å gjør sånne "dungeons" å sånt men hva er liksom vitsen når du ikke for eksempel kan få en armor del eller ett epic våpen av en boss eller noe sånt? i wow og andre mmorpg spill kan du liksom gjør en lang dungeon og få ett drid bra våpen eller kanskje en del av ett armor sett. 9238617[/snapback] Sånn som jeg har forstått det så er pointe å komme til lvl20. og derreter PVP'e for evig tid. Hele level tingen er for å lære seg spillet. Eller noe sånt.
Aizen Skrevet 9. august 2007 Forfatter Skrevet 9. august 2007 Heijeg bare lurer på hva som skjer etter jeg har kommet i lvl 20 i gw? har lest at d ikke finnes bedre armor enn 70 eller 80 eller någe sånt, å at d er max dammage på våpen også?? da er mitt spørsmål hva faen som skjer nå liksom:P i wow kan du få tag i bedre våpen og armor hele tiden og sånt men ikke her . ver så snill å gi meg en bra forklaring om hva jeg skal gjør etter lvl 20. 9238154[/snapback] Det er ikke noe å gjøre etter lvl 20, det eneste som går an er å gå rundt lvl 20 så mange ganger du vil, det er max damage på weapons, så er det green weapons og gold weapons og purple weapons 1. Green Weapons 2.Purple Weapons 3.Gold Weapons det er rekkefølgen får hva som er best.. jaja, så sånn e nå det 9238519[/snapback] Faen! så når jeg har kommet i lvl 20 er d ingenting å oppnå? jeg vet jo at d går ann å gjør sånne "dungeons" å sånt men hva er liksom vitsen når du ikke for eksempel kan få en armor del eller ett epic våpen av en boss eller noe sånt? i wow og andre mmorpg spill kan du liksom gjør en lang dungeon og få ett drid bra våpen eller kanskje en del av ett armor sett. 9238617[/snapback] Sånn som jeg har forstått det så er pointe å komme til lvl20. og derreter PVP'e for evig tid. Hele level tingen er for å lære seg spillet. Eller noe sånt. 9238746[/snapback] hehe kødde du? vis d er tingen så slutter jeg med guild wars:P hva er liksom vitsen med ett så STOORT spill uten å kunne bruke d:P greit nok at pvp er kult men er jo tross alt ett rpg og ikke pvp spill:P
Azagrath Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Høres egentlig ikke ut som GW er spillet for deg. GW er i bunn og grunn et mye mer PvP-basert spill enn Wow, så hvis dette ikke frister er det vel lite å finne på. Hele poenget med GW er at det finnes en cap på både lvl og våpen/utstyr, slik at alle er på samme nivå. Med andre ord, det er mye mer dine egne ferdigheter som gjelder. PvE endgame består stort sett av å samle skills, våpen/armor med skins man synes er fett, jobbe med å skaffe seg titler etc.
Aizen Skrevet 9. august 2007 Forfatter Skrevet 9. august 2007 Skaffe seg tittler? men vis gw er ett pvp spill må d vell da være ranking og stats på pvp då? kor mange kills pvp games osv men vis du ikke får noe igjen for å spille pvp er d jo ikke vitsen da og da kan jeg si at gw suger:P Har likt gw frem til nå
Krillekongen Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Jeg tror ikke du har satt deg så godt inn i GW. Som tidligere nevnt her er det en del green weapons som droppes av bestemte bosser på bestemte plasser. Du har også UW of FoW hvor du kan skaffe ting du ikke finner på andre plasser, som f.eks. den ekslusive 15k -armoren.
Azagrath Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Titler ja, finnes en hel del av de. Sjekk her http://gw.gamewikis.org/wiki/Title I PvP er det flere typer rankings, alt fra Hero tittel (basert på antall matcher man har vunnet) i Heroes Ascent, Gladiator tittel (samle poeng for hvert 10 strake seier på rad i Random/Team Arenas) til guild rank i forbindelse med GvG matcher. men vis du ikke får noe igjen for å spille pvp er d jo ikke vitsen da Trodde vitsen med å spille spill var å ha det gøy jeg, kanskje jeg har misforstått...
Krillekongen Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Du sier at GW suger osv osv Du vet jo ikke hva spillet går ut på engang!!
Aizen Skrevet 9. august 2007 Forfatter Skrevet 9. august 2007 hehe ja kanskje jeg tog for raske besluttninger men kan vertfall noen av dere si meg va du får igjen får å spille etter lvl 20 da? og leste at i expansion pakken som kommer skal d være 40 nye armor setts?? hehe hva er liksom vitsen? men hvor mange forkjelligge armor setts er d til vær klasse? hadde vert litt kult vis d hvar mange forkjellige armorsetts du kunne samle på eller noen spessielle "gloves" "shoes" eller "helmets".
Krillekongen Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 (endret) Du kan gjøre missions, du kan soloe FoW/UW, du kan gjøre ting alene, du kan PvP'e, du kan runne etc Du spør hva vitsen med 40 nye sets er, klagde du ikke nettopp over armorene da? Og vær så snill; prøv å skriv bokmål. Endret 9. august 2007 av BrageC
binko Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Har du sett deg litt rundt..? Men finn deg en god, seriøs guild. Finn ut litt om hva Guild Hall er, ranking osvosv, så skal du se at du blir oppslukt av det!
Janerikn Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Skaffe seg de beste armorene, skaffe seg titler, og MASSE annet. Alt dette tar DRIT lang tid. Det finst 32 titler alt i alt, som ingen på hele spillet har. Det er altfor masse å gjøre på guild wars.
Aizen Skrevet 9. august 2007 Forfatter Skrevet 9. august 2007 Du kan gjøre missions, du kan soloe FoW/UW, du kan gjøre ting alene, du kan PvP'e, du kan runne etc Du spør hva vitsen med 40 nye sets er, klagde du ikke nettopp over armorene da? Og vær så snill; prøv å skriv bokmål. 9241949[/snapback] Trenge ikkje mobbe meg! jeg sier at ett spill er drid så tar du å mobber meg pga skrivestilen min. men altså har sagt at eg tog for raske besluttninger men skal sette meg mer inn i gw nå tror eg. Men kan du si meg litt om armor og sånt da? er d liksom MAAAANGE armor ting å sånt ? hadde liksom vert kjekt å gått en dungeon å helt i slutten klart å fått en drid kul hjelm eller hansker eller noe sånt . for vil liksom ikke at d bare er 2-4 armorsetts som blir litt lide
Janerikn Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Du kan gjøre missions, du kan soloe FoW/UW, du kan gjøre ting alene, du kan PvP'e, du kan runne etc Du spør hva vitsen med 40 nye sets er, klagde du ikke nettopp over armorene da? Og vær så snill; prøv å skriv bokmål. 9241949[/snapback] Trenge ikkje mobbe meg! jeg sier at ett spill er drid så tar du å mobber meg pga skrivestilen min. men altså har sagt at eg tog for raske besluttninger men skal sette meg mer inn i gw nå tror eg. Men kan du si meg litt om armor og sånt da? er d liksom MAAAANGE armor ting å sånt ? hadde liksom vert kjekt å gått en dungeon å helt i slutten klart å fått en drid kul hjelm eller hansker eller noe sånt . for vil liksom ikke at d bare er 2-4 armorsetts som blir litt lide 9242041[/snapback] gå på guildwiki.net og skriv på søkefelter 'Klasse(necromancer,ranger,monk,osv)' armor. så kommer alle armorene til den klassen opp.
Krillekongen Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Trenge ikkje mobbe meg! jeg sier at ett spill er drid så tar du å mobber meg pga skrivestilen min. 9242041[/snapback] Er det mobbing å forlange at man skriver ordentlig på et forum?
Aizen Skrevet 9. august 2007 Forfatter Skrevet 9. august 2007 Trenge ikkje mobbe meg! jeg sier at ett spill er drid så tar du å mobber meg pga skrivestilen min. 9242041[/snapback] Er det mobbing å forlange at man skriver ordentlig på et forum? 9242214[/snapback] Du kan ikke forlange at "alle" kan skrive skikkelig!
Krillekongen Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Nei, men for all del, jeg oppfordrer alle til å -prøve-
Aizen Skrevet 9. august 2007 Forfatter Skrevet 9. august 2007 Nei, men for all del, jeg oppfordrer alle til å -prøve- 9242290[/snapback] gjør jo d. men er d sånt at d går ann å få tak i mange forkjellige ting i gw? for eksempel ett flammesverd eller noe sånt? å nå mener jeg ikke å få tak i ting som alle andre har men en spessiel ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå