Gå til innhold

Mer om F.E.A.R.-etterfølger (Multi)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg husker riktig står N.O.L.F. for "No One Lives Forever" og dette spillet finnes det to av. Det første ble viden kjent for å være en god parodi på typiske spionthriller-spill.

Angående navn til F.E.A.R.-etterfølgeren kan jeg like gjerne slenge meg på vogna med Project Origin jeg også.

Skrevet (endret)
Vent. Skal N.O.L.F. bety noe? :hmm: Jeg hadde ikke tatt noe hint ><

Nei, men i motsetning til deg har Monolith laget to briljante skytespill som har nettopp den forkortelsen, så jeg tror de gjør det. :)

Edit: I forhold til de tre finalistene synes jeg Dead Echo var best. Project Origin er det tammeste av navnene, det bare oser det "generisk skytespill" av.

Endret av Joachim_F
Skrevet

måtte installere NOLF 2 igjen, spillet holder seg veldig bra.

både på gameplay og grafikk spillet er jo tross alt 5 år gammel.

spillet har også veldig bra action, (syns det er bedre action enn i FEAR)

Skrevet

Dead Echo, Dark Signal og Project Origin? Hjelpe og trøste, velkommen til generiske-navn-o-rama. Hva sier det om fanskaren til F.E.A.R. når det der er det beste de klarer å skrape sammen? Grøss. :nei:

Skrevet
Dead Echo, Dark Signal og Project Origin? Hjelpe og trøste, velkommen til generiske-navn-o-rama. Hva sier det om fanskaren til F.E.A.R. når det der er det beste de klarer å skrape sammen? Grøss.  :nei:

9236902[/snapback]

Indeed og enig! Jeg gidder ikke stemme på noen av dem der. De kunne like gjerne ha kasta en terning, eller kalt det Project Origin: Dead Echo, Dark Signal. Så kan dem hive med alle.

Skrevet

Likte ingen av navnene jeg heller. Nå er ikke jeg noe fan av Chuck Norris eller Walker Texas Ranger,men hadde det kommet et spill som het C.H.U.C.K.N.O.R.R.I.S så hadde jeg kjøpt det med en gang. Hadde sikkert forhåndsbestillt det bare pga navnet. :!:

Skrevet

Dårlige forslag men jeg stemte Dead Echo. Husk at et franchise navn bør være lett å si, lett å huske. F.E.A.R var jo også et av de tammeste navnene noensinne.

Btw Project Origin høres jo bare såå 1995 ut!

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...