Gå til innhold

Åpen Steam-beta lansert (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Syns alle med facebook, msn, blink og alt det der, bør gå over til dette nå. La Steam bli den nye farsotten.

Tenk dere Dagbladet fremover: "Kjendiser på STEAM, se Trond Giskes profil"

Endret av lord_vivec9
Skrevet
Syns alle med facebook, msn, blink og alt det der, bør gå over til dette nå. La Steam bli den nye farsotten.

Tenk dere Dagbladet fremover: "Kjendiser på STEAM, se Trond Giskes profil"

9224965[/snapback]

:p

Fin boost for spillkulturen.

Skrevet

Tja spennende saker, men vet ikke hvor mye jeg kommer til å bruke dette. En ting som er kjekt er at jeg kan se når vennene på friendlista sist var pålogget.

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Synes dette virker praktisk og ganske godt gjennomført. Muligheten for klaner å kunne opprette grupper og legge til events er jo ganske hendig, iallefall for de som ikke sitter på nok kunnskap eller ork til å snekre sammen en hel hjemmeside.

Selv håper jeg dette fører til økt stabilitet på friends-nettverket, slik at det faktisk vil være mulig å se hvor venner og bekjente spiller. Mulig dette har bedret seg i det siste, men det har iallefall vært plaget av ustabilitet i lang tid.

Skrevet

Så stor at den krever egen sak :O

Jaja. Er ikke akkurat den mest aktive brukeren av steam. Man har jo hørt så mye negativt om det.

Skrevet
Så stor at den krever egen sak :O

Jaja. Er ikke akkurat den mest aktive brukeren av steam. Man har jo hørt så mye negativt om det.

9227668[/snapback]

Hva da, om jeg tør spørre?

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet
gah herper for alle spill der du prøver å sprinte, samt sjekke stats samtidig :(

9228772[/snapback]

Du kan fint rebinde tastekombinasjonen, gå inn på Settings i Steam og finn skillearket som heter In-game. Fyll så inn ønsket tastekombinasjon i boksen der.
Skrevet (endret)
Dette funker iallefall ikkje via Wine. =(

9232217[/snapback]

det er litt tidlig å prøve dette i wine...

men liker steam som den er, bruker uansett x-fire ved siden av =)

I tillegg får hver spiller omfattende statistikk, som blant annet viser hvilke spill de bruker tiden på og hvor mye de spiller.

Det er kopiert fra x-fire :p

For meningen med den store revulasjonen av steam er å ta opp kampen med x-fire

Endret av VikinGz
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...