Gå til innhold

hvem har xbox?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:woot: yes, Xbox her for alle penga. Kjøpt 18 spill foreløpig. De 3 neste spillene som kommer i løpet av februar som jeg skal ha er DoA: Ex, Apex, Rainbow Six: Raven Shield. Pluss Xbox Live når det kommer. I alt ca 24 spill som er i produksjon som jeg er keen på.

 

:yes:

Lenke til kommentar

Å herregud. At det er mulig. Hvem i i all verden bryr seg om hvem som har xbox? Tror hardware.no som hoster dette forumet, burde begynne å vurdere brukerne. Ikke for å være negativ, men slike poster er så totalt unødvendige.

 

Det kommer hvertfall et par i uken, som har så og si det samme innholdet. Dersom de ikke har samme temaet, så har de hvertfall samme grad av idiotet.

 

En bønn ifra meg til dere "ny-reggete-brukere-som-vil-ha-mange-replay's-på-postene-deres", SLUTT.

 

Edit: typos.

Lenke til kommentar
Å herregud. At det er mulig. Hvem i i all verden bryr seg om hvem som har xbox? Tror hardware.no som hoster dette forumet, burde begynne å vurdere brukerne. Ikke for å være negativ, men slike poster er så totalt unødvendige.  

 

Det kommer hvertfall et par i uken, som har så og si det samme innholdet. Dersom de ikke har samme temaet, så har de hvertfall samme grad av idiotet.

 

En bønn ifra meg til dere "ny-reggete-brukere-som-vil-ha-mange-replay's-på-postene-deres", SLUTT.

 

Edit: typos.

Jeg synest du er ganske ny selv jeg da med dine 9 inlegg...

Lenke til kommentar

Det har jeg ikke sagt noe imot heller. Men saken er at jeg ikke poster sånne topicer som jeg _vet_ at det kommer masse replay's på. Dersom du sjekker litt nærmere, så ser du at jeg ikke har startet en eneste topic.

 

Se f.eks på gamerman. Han er et prakteksempel på dette. Regget seg 27. desember og har allerede 69 poster. Noe som nesten blir 3.5 poster hver dag.

 

Kanskje ikke bra å gå til angrep på enkel personer, men jeg har følgt endel med i forumet og har så og si lest alle postene som har blitt lagt til. Det er stygge trender på gang. Meget stygge.

 

Edit: La til noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...