Gå til innhold

En tråd kun for jenter!


M-lady

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

frontkollisjoner??? håper det var slike dukker?? :D

 

var morro med glatt kjøring... kunne ligge skikkelig bredt med bil for første gang.... eller... så bredt det går med framhjuls drift  :roll:

 

Har vært på glattkjøring i hele vinter jeg. Accord'en har til nå med sin fremhjulsdrift og ihjelspølte piggdekk klart å torpedere alle brøytekanter i bygda med kun noen riper og en liten bulk :D

En gang ble jeg trekt ut av grøfta av en snøscooter :woot:

Konklusjonen må være at det går ann å ligge atskillig bredt også med fremhjulsdrift!

 

 

Kan for ordens skyld tilføye at det var ikke intensjonen å havne i snøen noen av gangene, men er det is på veiene så er det is på veiene...

Lenke til kommentar

 

Hartge: får jeg kjøre bilen din til sverige? :D

 

Uhm :shrug:

 

Har hatt på sommerfelgene nå, så den sporer ganske lett :-?

 

hehe :D

 

jeg har hørt no rykter om at en rosahåret tøs og en fyr fra trondheim muligens joiner til sverige.. så det blir vel to biler..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Fa.en for en lame tråd. Det dukker alltid opp en "hvor mange jenter" tråd hver uke...

 

Dette er forresten det moddene liker å kalle en telletråd. hvorfor har ikke den blitt stengt?

 

Kan jeg få komme med et forslag til mod:

Kan dere på lik linje med at dere stenger alle telletråder også stenge alle "hvem er jente", "Hvor mange jenter", "Kan jeg få bilde av forumets jenter", "hvem på forumet vil ligge meg meg"-tråder?

Jeg er sikker på at det er flere som er enig med meg...

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...