Gå til innhold

Trenger litt guiding ang. klasses i BC

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,

Nå tenker du sikkert: "Herregud, ikke enda en tråd om hvilken klasse som er best.." Men der tok du feil. :)

Saken er slik at jeg kanskje skal tørke støvet av WoW igjen og starte opp. Også stopper moroa, for jeg har virkelig ikke snøring på hva som har skjedd siden TBC kom ut. Før TBC hadde jeg 2 stykk level 60 rogues, en UD og en NE. I tillegg har jeg en NE priest som jeg er veldig glad i. Spørsmålet mitt er hvordan disse klassene står nå, både i PVE og PVP.

Jeg regner med at priest er ettertraktet i PVE som vanlig? Jeg har mest lyst til å fortsette på priesten, men er veldig usikker på hvordan de er i PvP nå. Pre-Bc var de ikke så festlige som roguen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Priests er utrolig gode og ettertraktede i pvp. De er veldig gear-dependant, men selv med bare "ok" gear kommer du langt. Rogues ... de har hatt mange bugs i det siste, ser ut som noe av det blir rettet opp nå. De har uansett mistet mye etter at burning crusade kom. Stealth, crits og burst dmg er ikke som det var i PvP.

Skrevet

Ville gått for priesten, vil du gjøre dps får du gruppe som shadow priest like lett som mages-warlocker også nå, shadow priest er veldig gode i pvp gode i pve, dreper fort heller ikke veldig mange som spiller det.

Rogues er ikke så bra derimot ville jeg si vedlig overspillt også. ikke like lett å få grupper.

Skrevet

Nja, vil faktisk si at shadow priests var bedre på level 60 enn nå pvp wise. Vi har blitt buffa ganske bra når det gjelder PvE though, så og si ingen pve guilds raider uten shadow priests i disse dager.

Det er heller ikke vansklig å geare opp som shadow priest, tailoring gir deg tre gode sett. Frozen Shadoweave (Robe, Shoulders pg Boots), Spellstrike (PvE sett, Hood og Pants), og Battlecast (PvP sett, Hood og Pants).

FSW + Spellstrike er på linje med tier 5 loot, og er en god del bedre enn tier 4.

Skrevet

Ok, godt å høre at priests ikke har falt av lasset. PVE vil bli hovedokkupasjonen min, men jeg har (desverre) et sykelig behov for å drepe litt players inne i mellom også.

PVE gear i PVP, er det noe å satse på eller har det blitt helt off? Kommer til å geare opp som shadowpriest.

Skrevet
PVE gear i PVP, er det noe å satse på eller har det blitt helt off? Kommer til å geare opp som shadowpriest.

Kommer ann på hva du møter og hvor god du er. :)

Har du et bra PVE-sett og møter en middels PVP-geara motstander så vil du vel klare deg med skills.

Skrevet
Hvem har best survivability av warlock og shadowpriest mot en warrior ?

9198487[/snapback]

Warlock som oftenst, kommer an på spec. Demon/Drain tank lock er jo klin umulige å drepe :p

Ok, godt å høre at priests ikke har falt av lasset. PVE vil bli hovedokkupasjonen min, men jeg har (desverre) et sykelig behov for å drepe litt players inne i mellom også.

En grei regel er at PvE gear er for PvE og PvP gear er for PvP! Blir du targeta i PvP med PvE gear dør du jo før du får sagt AGGRO! Priests i PvP er veldig gear dependant, så mye hp og resil må til for å kunne overleve. Meeen ja, det kan seff funke med PvE gear i PvP. Er det bra? Nei. :p

Skrevet
Hvem har best survivability av warlock og shadowpriest mot en warrior ?

9198487[/snapback]

Shadow Priest uten tvil. Warlocks blir revet i filler om dagen av gode Warriors.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...