Fear the Scare Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 Hei, tittelen er sikkert meningsløs. Men det var det eneste jeg kunne finne på. Jeg søker; Et program som kan skille ut en stemme fra en musikk fil, da mener jeg at jeg bare får selve melodien i sangen.. Finnes det eller var dette vanskelig å forstå?
Anathema Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 Slik at kun instrumentalen står igjen, på en måte..? Det ville overasket meg om et slikt program fantes, hvertfall gratis.
Fear the Scare Skrevet 2. august 2007 Forfatter Skrevet 2. august 2007 Hmm, vis dette blir en sum på over 4500 kr så kan jeg være enig.. Men noen som har hørt om det?
GeirGrusom Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 Vel.... nærmeste jeg har hørt om er Voice removal, som vel finnes til de fleste lyd verktøy. ---> Voice removal gir et veldig dårlig resultat! <---
Fear the Scare Skrevet 2. august 2007 Forfatter Skrevet 2. august 2007 Ja, det var vell det jeg ikke ønsket.. Men jeg får bare være glad får at stemmen i melodien er med:)
GeirGrusom Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 Desverre er det å skille ut spesielle lyder fra én noe av det datamaskiner er aller dårligst til
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 Nero sin Wave Editor kan gjøre dette, men resultatet blir som regel veldig dårlig. Wiken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå