Gå til innhold

Får ikke starta BF2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann! Battlefield funka fint til jeg la inn en oppdatering, det som skjer nå er at det skal til å starte ( skjermen blir svart ) men så faller jeg bare ut til skrive bordet igjen!

 

Noen som har noen anbefalninger?

9193154[/snapback]

 

Jeg har en bra anbefaling, slutt å spill BF2. Når de fikser de bugsa som er i spillet slik at det begynner og bli spillbart kan du prøve det.

 

Ellers så kan du jo oppdatere det med samme oppdatering igjen.

Lenke til kommentar

Om du er tålmodig nok, og har forsøkt en del andre metoder for å feilsøke, kan det kanskje være et forsøk verdt å avinstallere spillet, installere det på nytt, og legge inn nyeste patch i fullversjon, altså direkte til 1.41.

 

Og ikke håp på at problemene blir fikset. Battlefield 2 har alltid vært preget av mye feil, og spesielt nettkoden har vært, kort sagt, på trynet, spesielt for de som bruker trådløst nett.

Har vært så heldig å finne ut hva man må gjøre for å spille BF2 på trådløst, men det er nok ikke få kalorier som har gått med til ergrelse og frustrasjon siden høsten 2005.

Lenke til kommentar
Har vært så heldig å finne ut hva man må gjøre for å spille BF2 på trådløst, men det er nok ikke få kalorier som har gått med til ergrelse og frustrasjon siden høsten 2005.

9193774[/snapback]

 

FORTELL, fortell, fortell! :)

 

Sliter med å få "you lost connection to server" sånn 2-3 sekunder, hvert 60ende sekund når jeg spiller med trådløst, er så surt å bli tvingt til å knytte fysiske bånd til den forbanna rutern! :(

Lenke til kommentar
Jeg har en bra anbefaling, slutt å spill BF2. Når de fikser de bugsa som er i spillet slik at det begynner og bli spillbart kan du prøve det.

9193164[/snapback]

Hvilke bugs er det som gjør dette spillet uspillbart?

9198009[/snapback]

 

Lenge siden jeg har spilt det nå, men mener at aimspreaden er helt random, du vet ikke hvor kulene går. etc.

Lenke til kommentar
Har vært så heldig å finne ut hva man må gjøre for å spille BF2 på trådløst, men det er nok ikke få kalorier som har gått med til ergrelse og frustrasjon siden høsten 2005.

9193774[/snapback]

FORTELL, fortell, fortell! :)

Sliter med å få "you lost connection to server" sånn 2-3 sekunder, hvert 60ende sekund når jeg spiller med trådløst, er så surt å bli tvingt til å knytte fysiske bånd til den forbanna rutern! :(

9203887[/snapback]

Jeg forsvant på ferie, men løsningen på mitt problem var å gå inn på ruteren, finne menyen for avanserte innstillinger for trådløst nettverk, og skru ned verdien "MTU" (kalles "RTS/CTS Threshold" og "Fragmention Threshold" på min Zyxel-router) til ca. 1200-1300.

Endret av Dradd
Lenke til kommentar
Heisann! Battlefield funka fint til jeg la inn en oppdatering, det som skjer nå er at det skal til å starte ( skjermen blir svart ) men så faller jeg bare ut til skrive bordet igjen!

 

Noen som har noen anbefalninger?

9193154[/snapback]

Nå har jeg faktisk fått akkurat samme problemet som trådstarter, bare slik plutselig :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...