Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gave til typen på 6 mnd dag


Anbefalte innlegg

Vet det er en tråd om "gave til dama på 6mnd dag" men føler ikke jeg får noe hint fra den, hehe.

Sitter og lurer på hva i all verden jeg skal kjøpe til typen. Vil gjerne ha noe personlig som han samtidlig liker, hehe.

Veldig vanskelig å kjøpe smykker til gutter, og klær blir for lite personlig igjen.

Kortholder vil han ikke ha, og ikke en klokke heller..

 

Kom med forslag anyone :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heftig sex er tingen ;)

9193131[/snapback]

 

Det er det jo uansett :p . Våres blir nevnt Neppe, hehe. Lyst til å gjøre noe spesielt ut av det. Skal jo ut og spise og kose oss, men tenkte bare å kjøpe en lite gave vedsiden av. Ikke sånn til maaange hundre kr liksom.

Lenke til kommentar

Det er ikke hva du gir ham, men hvordan du gir han det :p (den va djuuuupe) :p hehe :)

 

Nei men seriøst, let etter noe du tror han ville satt pris på. Bør jo kjenne karen litt etter 6mnd :) godlukt f.eks er en sikker vinner :) Og som lars sa, en tur på finere spisested :) slapp av og kos dere

Lenke til kommentar

Ja, selvfølgelig hver sin smak =)

 

Men husk at ting ikke er mer dagligdagse enn man gjør de selv. Heftig sex f.eks. Er ikke det like dagligdags som en god film og en pizza?

Det kommer nok mer an på hvordan, enn hva :)

 

Og du hadde blitt frustrert om du fikk en DVD av typen? Er du litt bortskjemt og overklasse eller noe?

Lenke til kommentar
Ja, selvfølgelig hver sin smak =)

 

Men husk at ting ikke er mer dagligdagse enn man gjør de selv. Heftig sex f.eks. Er ikke det like dagligdags som en god film og en pizza?

Det kommer nok mer an på hvordan, enn hva :)

 

Og du hadde blitt frustrert om du fikk en DVD av typen? Er du litt bortskjemt og overklasse eller noe?

9213427[/snapback]

 

 

Om jeg fikk en DVD av typen på 6mnd dagen så hadde jeg blitt frustert ja. Lite personlig og dårlig idé. Og nei, jeg er ikke bortskjemt og tilhører absolutt ikke overklassen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...