Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gave til typen på 6 mnd dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikke hva du gir ham, men hvordan du gir han det :p (den va djuuuupe) :p hehe :)

9207255[/snapback]

 

Vet ikke helt om Iren3 er dama for deepthroat, men det kan du vel finne ut ;)

 

Jeg har hatt mange "6 mnd-ers dager" btw, men kan aldri huske å ha markert noen av dem. Har jo alltid hatt feiring på hele år osv, men jeg synes disse merkedag-feiringene er litt teit.

 

F.eks. om det er 17. Mai eller juleaften så betyr det ikke automatisk "LANG-SOVEDAG OG TRENINGSFRI". Heller omvendt ;) Jeg tar det meste på dagsformen. Enkelte dager er jeg mer omtenksom og romantisk enn andre. Har heller aldri fått noen klager på å oppføre meg slik, og har alltid hatt god kommunikasjon.

 

---

Det er sykt mye du kan gi som gave da. Kun fantasien og kreativiteten din vil sette grenser. Men også derfor vil jeg ha problemer med å anbefale noe for en annen, fordi du må se det an ut i fra hvordan den personen er.

 

Kan f.eks. nevne en liten detalj jeg la til: Kjøpte først en gave til ei, så la jeg det i en større eske hvor jeg strødde utover masse hårspenner. Hvorfor? Fordi hun mistet alltid hårspenner når vi hadde sex, og gikk etterhvert tom. :)

 

Så, for meg er det tanken som teller :) Bilder, brev, tegninger - noe skapt av deg selv er som oftest alltid en vinner, med få unntak.

 

Dessuten kan det vel ikke alltid være personlig? Handler jo om å vise at dere setter pris på hverandre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...