Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gave til typen på 6 mnd dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For det første synes jeg 6mnd. dagen ikke er så stor at den bør merkes med dyre gaver. Derimot synes jeg det er veldig bra at den nevnes, og den kan godt markeres. Jeg kan godt skrive et lite forslag til en veldig koselig merkedags-date.

 

Tidligere i tråden er det nevnt et par forslag som jeg støtter veldig.

For det første støtter jeg forslaget om restaurant og god mat.

En annen ting som garantert funker er å gi han en.. hva skal jeg si.. helaften hjemme hos deg. Sørg for at huset er tomt (dersom det lar seg gjøre). Lag noe skikkelig godt noe (mat), som du kan imponere han med. Tenn noen lys og gjør det hele romantisk. Når han kommer blir han garantert stolt og imponert. Se en film eller finn på noe kult hvis kvelden blir lang og kjedelig, og forhåpentligvis for dere begge ender kvelden i noe i form av en seng. Det kan bli utrolig romantisk, og ettersom det faktisk er selvopplevd kan jeg bare si: "Great Succes!!"

 

I tillegg kan du skrive et koselig kort til han.

Kanskje dere har et tema som du kan bruke på kortet?

Eksempel: Meg og kjæresten min har en elefant som et symbol på kjærlighet, fordi vi kom sammen på en bar som het Club Elephant.

Noen fine ord som lokker frem følelser er bra, og kanskje et søtt bilde.

 

 

Når jeg leser gjennom posten ser jeg at den er litt på grensa av hva du faktisk spør etter. Dette ble nesten et slags forslag til en hvilken som helst date, men jeg håper allikevel at den kan gi deg inspirasjon til å få en vannvittig koselig 6 mnd. dag med din kjære.

 

Edit: Når jeg leser posten andre gangen ser jeg at dette forslaget er veldig sånn klisjè og kanskje oppbrukt. Jaja, uansett.

 

Fredrik :)

Endret av fredrikg-ohoi
Lenke til kommentar

Vil også si dagen ikke er så veldig stor. Hadde selv nettopp 6mnd dag med typen, men det var bare slikt jeg sa: "Ey! I dag har vi vært i sammen 6 mnd", så var d liksom, stilig! :p

 

Sikkert heller i filmer de markerer det overdrevent.. men jeg tror han blir veldig glad hvis du finner på noe for ham. :)

Lenke til kommentar
Litt lite maskulint synes nå jeg.

Men hvis typen din er av den ikke maskuline typen, er det jo helt perfekt =)

9240035[/snapback]

 

Vel, jeg mobber han alltid for at han er litt femi ;p. Vi pleier som oftest og ha samme meninger om sånne ting da, så håper han har det nå også

Lenke til kommentar

Om jeg skal fortelle min mening om det armbåndet, så synes jeg det var litt for femi, og jeg personlig ville ikke ha gått med det. Nå vet jo ikke jeg hvordan kjæresten din er som person, men jeg har aldri sett en gutt gå med sånn type armbånd noen gang. (Har jeg noen gang sett en gutt gå med armbånd? ... Jo, kanskje.)

 

Men, det er tanken som teller, for når tanken er tom, går det ikke fremover. Selv ville jeg ha prøvd en litt kul tommelring eller et litt mer maskulint kjede rundt halsen. Ellers er jo slipsnål en klassikker, men det blir kanskje litt for seriøst? Kortmappe og sånne ting er jo ganske kurrant da. Smykker til gutter er ikke bestandig så lett å finne.

Lenke til kommentar
Om jeg skal fortelle min mening om det armbåndet, så synes jeg det var litt for femi, og jeg personlig ville ikke ha gått med det. Nå vet jo ikke jeg hvordan kjæresten din er som person, men jeg har aldri sett en gutt gå med sånn type armbånd noen gang. (Har jeg noen gang sett en gutt gå med armbånd? ... Jo, kanskje.)

 

Men, det er tanken som teller, for når tanken er tom, går det ikke fremover. Selv ville jeg ha prøvd en litt kul tommelring eller et litt mer maskulint kjede rundt halsen. Ellers er jo slipsnål en klassikker, men det blir kanskje litt for seriøst? Kortmappe og sånne ting er jo ganske kurrant da. Smykker til gutter er ikke bestandig så lett å finne.

9240232[/snapback]

 

Smykker til gutter er VANSKELIG å finne. Kjede har han fra før, ganske fint ett, så gidder jeg ikke kjøpe. Ringer liker han ikke, og slipsnål blir litt kjedelig føler jeg. Kortholder liker han rett og slett ikke. Kravstor gutt ass ;p

Lenke til kommentar

Hvis han skal være sånn, så får han bare ha det så godt, og være glad for at han får noe. :!:

Jeg har flere smykkedingser som jeg ble veldig glad for å få, men det er ikke alle jeg bruker, eller har brukt så mange ganger. Men kan se for meg at det armbåndet du kjøpte passer bra i "dress" sammenheng, som noe som bare stikker så vidt ut under dressjakka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...