Kalle_92 Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Liker best kamp mot Mennesker jeg, og ikke mot Aliens. men det kommer til å bli veldig spennende med Crysis Spillet! FarCry synes jeg funket kjempe bra på LAN! gleder meg til FC2 kommer ut! Håper våpen-Feelingen blir ende bedre!
flopflop Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Forhåndsbestilte akkurat.. 350 kroner er ikke mange pengene
Kharan Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 For min del syntes jeg at monstrene i Far Cry gjorde spillverdenen mye mer interessann. Plutselig var det ikke bare meg mot hordene av leiesoldater, nå var det en ny fraksjon som også kunne slåss mot leiesoldatene! Såfremt man manøvrerte begge parter riktig.
Robocoop Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 (endret) Slutten var litt kort,men jeg likte rollefigurene. Mange artige magasiner på bordene rundtomkring også Spilte på medium og det gikk greit, men måtte bruke manuell save noen ganger. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Monstrene passet bra i historien selv om de hopperne var noe skit. Måtte skyte en stol på plass i døra på vulkanlevelen. Synes det var en stigende spenning i spillet. Spill med høy FPS på max er meget bra saker nå i dag., men kommer ikke til å gå for Crysis som virker som noe alien-tull, og PCen holder ikke på langt nær. Endret 21. august 2007 av Robocoop
Matmoms Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 (endret) var litt vanskelig på slutten, men det skal det jo være Endret 27. desember 2007 av Matmoms
-sparks- Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 var litt vanskelig på slutten, men det skal det jo være Måtte du grave opp posten for å si det der?
Licht Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Dette emnet er jo interessant nå også, i forhold til at Crysis i skrivende stund er å finne både i butikkhyllene og en god del av de tusen hjem. De forstår altså hva de gjorde feil med Far Cry, men presterer å gjenta nøyaktig de samme feilene i Crysis. Det sier en hel del om læreevnen til Crytek.
Habitats Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Jeg syntes far cry endingen var tøff jeg Er jeg normal?
oOF Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Tja når jeg kom til dalen i Far Cry gadd jeg ikke mer.
Klumpete Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 (endret) jeg synes far cry var et rimelig bra spill. at det var sånne kjipe monstre i på treehouse var greit, men litt unødvendig at det måtte fortsette så lenge ut i spillet. men ellers var det veldig underholdende. bra grafikk til å være så gammelt Endret 27. desember 2007 av IronMartin
edds Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 TAKK, Crytek. Jeg rundet aldri FarCry (som forøvrig var et kjempespill) p.g.a den siste delen. Alt for vanskelig, herlig at de innrømmer det.
chokke Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Jeg og slutta når mutantene kom Samme med Crysis, samme fella. Aliens ødela hele spillet for min del og jeg sitter enda fast
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå