Gå til innhold

Har jeg en ekstrem gaming pc til å være 14 år?


Anbefalte innlegg

Hei. I noen år har jeg spart til en skikkelig gaming pc. Nå har jeg den endelig. Synes dere denne er bra for meg som er 14 år ? Har spart alt selv .

 

Specs :

 

Skjerm :

LG Flatron 204 WT

 

Tastatur/Mus :

Saitek Eclipse I

Logitech G5

 

Høytalere :

 

Creative Inspire T6100 5.1 Bass

 

Kabinett

Thermaltake Shark

 

Hardware :

 

Asus P5W DH Deluxe

Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz @ 3.00GHz

GeiL DDR2 2GB 4-4-4-12

Point Of View GeForce 8800GTX

500GB S-ATA Samsung 7200RPM 16MB Cache

Thermaltake Toughpower 750W

 

Hilsen en 14 åring som har lyst til å skryte :)

 

 

 

*Skryte* :tease:

 

 

 

 

 

 

Endret av EspenFe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fint oppsett det der ja. Quad cpu'en er vel ikke noen gaming-cpu i seg selv pr dags dato, men et bra fremtidsrettet valg ettersom at spill innen nær fremtid vil kunne utnytte flerkjernecpuer bedre!

9173492[/snapback]

Å si at det ikke er en gaming-cpu er vel å dra det litt langt. Den er finfin til spilling og drar det meste (ikke minst siden den er klokket).

Lenke til kommentar
Fint oppsett det der ja. Quad cpu'en er vel ikke noen gaming-cpu i seg selv pr dags dato, men et bra fremtidsrettet valg ettersom at spill innen nær fremtid vil kunne utnytte flerkjernecpuer bedre!

9173492[/snapback]

Hadde tenkt å gå for E6850, men jeg ville ha 4-kjernes så jeg slepper å kjøpe det senere. Men den klokker ganske bra vil jeg si. Merker at alt går kjappere også med 4 kjernes ---> Kan kjøre flere programmer på en gang :)

 

Men nå må jeg på trening :)

Lenke til kommentar
Fint oppsett det der ja. Quad cpu'en er vel ikke noen gaming-cpu i seg selv pr dags dato, men et bra fremtidsrettet valg ettersom at spill innen nær fremtid vil kunne utnytte flerkjernecpuer bedre!

9173492[/snapback]

Hadde tenkt å gå for E6850, men jeg ville ha 4-kjernes så jeg slepper å kjøpe det senere. Men den klokker ganske bra vil jeg si. Merker at alt går kjappere også med 4 kjernes ---> Kan kjøre flere programmer på en gang :)

 

Men nå må jeg på trening :)

9173506[/snapback]

 

Du ville nok fått mer ut av en E6850 enn Q6600.. Siden det ikke er så veldig mange programmer som støtter flere enn 2 trådet om gangen. Og når 4 kjerner blir standar er jo Q6600 utdatert :p

 

Men ingen kan si at du ikke kan skryte litt :p

Lenke til kommentar
omg

 

EDIT: Denne kategorien heter "Hjelp til kjøp og salg av PC", denne "skrytetråden" (som du også selv kaller den) har ingenting her å gjøre. Vennligst slett den.

 

 

Og NEI, jeg er IKKE sjalu..  :nei:

9176071[/snapback]

Du er ikke sjalu nei :D

 

 

Jeg har bedre pc enn deg :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...