Gå til innhold

Grinde eller queste?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg lurer på hva som er raskest, grinde eller queste?

 

Stats:

63 Troll mage

500spell dmg

HP: 4k

MP:5,5k

 

Har hørt at AoE grinding er raskere en å queste. Men så er det jo det at det er litt mere gøyalt å queste :p + at jeg kanskje trenger rep?

 

Når jeg blir lvl 70 så er målet mitt å bli så god som det går an 1mot1. Skal bare samle PvP gear. Ikke noe fuckings PvE! :p

 

Lurer på om jeg trenger rep med noe spessielt?

 

 

 

Spørsmålet er egentlig:

Grinde eller queste? :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
queste. du må gjøre det før eller siden for rep, så hvorfor ikke gjøre det og få xp på siden?

9172586[/snapback]

 

Hvorfor trenger jeg rep?

 

Kan jeg få en lista over gode grunner til å få rep. Og hvor mye rep må jeg få? Og hvem trenger jeg rep med? OG hva heter de?

 

 

 

på forhånd takk =)

Lenke til kommentar
queste. du må gjøre det før eller siden for rep, så hvorfor ikke gjøre det og få xp på siden?

9172586[/snapback]

 

Hvorfor trenger jeg rep?

 

Kan jeg få en lista over gode grunner til å få rep. Og hvor mye rep må jeg få? Og hvem trenger jeg rep med? OG hva heter de?

 

 

 

på forhånd takk =)

9175651[/snapback]

 

Du trenger reputation med 4 factions for å få tilgang til å gjøre instancer i heroic mode.

 

For horde og alliance er det Lower city, The Sha'tar og Cenarion expidition. For horde er det i tillegg Thrallmar, mens alliance motstykke heter Honor Hold.

 

Du må være revered for å kunne gjøre instancer i heroic mode.

 

I tillegg til å få mulighet til å gjøre instancer i heroic mode så får du gear rewards, recipies for yrker og enchantments.

Lenke til kommentar

Jeg personelig ville sagt at questing er MYE bedre enn grinding. Instance er også noe du burde vurdere mellom grinding / questing. Grunnen til at questing er så mye bedre enn grinding er:

 

1. Questing gir deg mindre downtime(tiden du bruker på å drikke/ spise, eventuelt bruke bandage og tiden du bruker på og corpsewalke).

2. Questing er rett og slett mye mer morro. (Det er ihvertfall min mening).

3. Aoe grinding øker sjansen for at du vil bli drept, som også gjør downtimen din større.

4. Du får mye mer xp, samlet av quests. Et outland quest gir deg ~10k xp.

 

Så, hvis faktum er at du er i Outlands, ville jeg valgt questing

 

 

: )

Lenke til kommentar
det er faktisk 5 factions med heroic keys :p

 

folk glemmer caverns of time :p

9177971[/snapback]

 

Caverns of Time er ikke ett "must" på lik linje som de andre. Den er mer optional.

9179376[/snapback]

 

Hvis faktum er at du faktisk skal farme badges, og skaffe deg bra heroic gear, er COT rep akkurat like viktig som alle de andre factions

Lenke til kommentar
Hvis faktum er at du faktisk skal farme badges, og skaffe deg bra heroic gear, er COT rep akkurat like viktig som alle de andre factions

9183643[/snapback]

 

Liten vits i å farme badges i en av de vanskeligste heroics instancene når man kan gjøre de mye lettere i steden. Samtidig er rep rewards hos CoT ikke noe spesielt. Uansett, CoT key for heroic får man såpass lett uansett at det er liten vits i å fokusere på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...