Gå til innhold

Hvilken klasse er mest "elsket"?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Erfaring med både lock og mage. Affliction warlock er imba, men jeg ble dritt lei. Specced destro, da ville ingen ha meg. /reroll mage. Aldri hatt det bedre i WoW  :D

9184624[/snapback]

Hvorfor vil ingn ha deg som destr lock?

Jeg var det selv, fikk masse invites jeg.

Masse dmg.....

9184968[/snapback]

Veit ikke. Jeg har outdps'a mange affliction locks så det er nok av dmg. Men alle sa jeg måtte specce affliction for å joine guilds osv. Mange transynte antar jeg :ermm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva faen vet du om de ikke vil? Jeg kjenner da hauger på hauger med folk som elsker og tanke/Heale. Du kan da faen ikke få bestemme hva andre syns er gøy. Vil de ikke, nei greit men da får de ikke være med i Raidsa i like stor grad. "There is no free ride too epics"

9186671[/snapback]

Jeg bestemmer ikke hva folk synes er gøy, det er du som gjør med din arrogante holdning ovenfor alle som ikke speccer slik du vil.

Igjen, du unngår min påstand om at healing/tanking ikke er populært generelt.

Hvorfor tror du det er kronisk mangel på tanker og healere på alle servere?

9186806[/snapback]

Men herregud da. Det er sånn spillet er lagt opp. Det MÅ være noen tanks. Jeg tar ikke med 4 DPS warrs på samme måte som jeg kan ta med 4 Warlocks/Mages og kanskje til og med rogues til et 25 mans raid. Jeg skal ikke nekte deg og Spece hva faen

du ønsker Du trenger faktisk ikke plassere et eneste talent point for min del, men dps warrs kommer langt bak i køen enkelt og greit fordi det ikke er like bra som andre DPS klasser for sånn er spillet bygdt opp. Så for all del kos deg med og grinde primals eller hva faen du vil på lvl 70 du.

Skrevet

##Men herregud da. Det er sånn spillet er lagt opp. Det MÅ være noen tanks. Jeg tar ikke med 4 DPS warrs på samme måte som jeg kan ta med 4 Warlocks/Mages og kanskje til og med rogues til et 25 mans raid. Jeg skal ikke nekte deg og Spece hva faen du ønsker ##

Tydelig at du har et helt annet syn innerst inne, med tanke på hvor nedlatende du er mot folk som ikke speccer det du forventer at de skal specce.

Og selvsagt må noen være tank, det er en stråmann du bruker og som jeg ikke har uttalt meg negativt om.

##Så for all del kos deg med og grinde primals eller hva faen du vil på lvl 70 du.##

Personangrep og stråmenn tyder vel på at du ikke har så mye å fare med.

Skrevet (endret)
Veit ikke. Jeg har outdps'a mange affliction locks så det er nok av dmg. Men alle sa jeg måtte specce affliction for å joine guilds osv. Mange transynte antar jeg  :ermm:

9186858[/snapback]

Er vel flere grunner for dette.

1: destr locks kan være vanskelig i pvp(hvis pvp guild)

Eneste defence du egentlig har til tider for å holde folk på range er shadowfury. Folk er så utrolig ofte immune eller breaker fear/seduce.

2: Guilds vil gjerne at locks ikke roller på mages sine items. pga mages trenger +crit, det samme som destr locks gjør.

3: Destr locks sluuuuker mana :D nødvendig med mye life tap, Health stones og pots på bosser. Soul leech hjelper godt her.

Og destr locks tåler mindre enn affli locks, nødvendig med mer healing.

4: folk har egentlig lite peil på potensiale til destr locks.

mange tror og mener at de er wannabe mages bare med lavere dmg.

Endret av Sangesland
Skrevet (endret)

Med +1000dmg, 0/21/40, 30% crit, 16% hit kom jeg opp med nesten 2000dps med denne spell rotasjonen i raid-sammenheng (i theorycraft) :

Immolate, Incinerate x5, Conflagrate, Life Tap x2. (19.7sekunder med 0.2sec lag på spells med 1.5 eller over casting time.)

Mana-bruk: 423 + (338 * 5) + 290 = 2403.

Life Tap: 2760 mana tilbake.

Fel Armor gir 126% utnyttelse av healing. (1 Paladin Flash of Light hvert 20. sekund healer deg opp.)

Jevner seg ut om man kjører Curse hvert 2. minutt (19.7 * 6 = 118.2sec)

Dette var med Improved Scorch, Misery og sacrificed Imp.

Tror Destruction warlocks blir kraftig undervurdert.

Dette var Karazhan, PVP og crafted gear.

Endret av Per-Stian

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...