Gå til innhold

Hvilken bank bør jeg velge for å ha minibank-kort?


Requi

Anbefalte innlegg

DnB sitt intro tilbud er relativt greit.

 

Ingen fast månedspris.

Alle kontatuttak i egne minibanker og alle varekjøp er gratis.

Nettbank er gratis.

 

Eneste som egentlig er dyrt i programmet er:

 

Kontantuttak i andre bankers minibanker 7,00

Kontantuttak i utlandet ( minibank/bank) 25,00

 

Mer info:

https://www.dnbnor.no/person/fordelsprogram...iser_intro.html

9168494[/snapback]

 

Postbanken sin er billigere da.. Med av at de har det DnB har, + at det er gratis å ta ut penger i alles minibanker. Det er dyrt å ta ut penger i utlandet, det er det med de fleste banker..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingen som har nevnt Landkreditt Bank enda, mer enn dobbelt så høy innskuddsrente som postbanken, og gebyrfri med unntak av årsavgift på kort, 250kr.

9173874[/snapback]

 

Landkreditt Bank koster 250 år i mnd, Postbanken koster ikke no.. Også må man være 18 år for å kunne bli kunde hos Landkreditt Bank, og heller kan ikke bankkortet brukes som legitimasjon, så Postbanken er mye billigere..

Lenke til kommentar
..og heller kan ikke bankkortet brukes som legitimasjon..

9173956[/snapback]

 

Dette er definitivt feil..

 

Men det med 18-årsgrense er jo et hinder jeg ikke hadde tenkt på, og man må ha en god del innestående for at renteforskjellen skal veie opp for kortgebyret, når jeg regner etter.

 

Edit: de har tydeligvis ikke 18-årsgrense heller, og på samme side som geirm linker til står det dessuten også klart og tydelig at "kortet har legitimasjon på baksiden"...

Endret av Inge Rognmo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8574234

Landkreditt. Koster kr. 0. Uansett om du tar ut penger i andre bankers minibanker, bruker kortet i utlandet, betaler regninger, uansett. Har både electron (for de mellom 13-18) og vanlig visa, samme priser for begge.

All bank-ting gjøres gjennom nettbank, og de har ingen filialer rundtomkring. Men man får svar fort på mail, og prisene slår jo alt!

Les mer på lkbank.no

(sammenlign gjerne med hvor mye ting faktisk koster i andre banker.)

 

Før noen spør, jeg jobber ikke for landkreditt :!:

Lenke til kommentar

De er fornøyd med bankene sine enkelt og greit fordi det er den de selv har... :fun:

 

Tipper at det er veldig mange her som ikke har testet ut så aaalt for mange banker akkurat.

 

Selv har jeg som nevnt skandiabanken som jeg bruker til hverdags, kjekt og slippe tenke på gebyrer hver eneste gang jeg trekker kortet. Også har de en grei nettbank synes jeg. Negative er at det er svindyrt hvis man skal sette inn kontanter på kontoen ettersom de ikke har noen filialer rundt om. Så da må man bruke en annen bank og betale dyrt for det. Men hvor ofte har man masse kontanter da..

 

Også er det jo ikke bare bare å få seg lån der med mindre man har en haug med penger, og da trenger man forsåvidt ikke lån heller.

 

Andre banken min er sparebank1 nord-norge, grunnen er vel strengt tatt at det var det familien min hadde. dyr i bruk, men ok lånebetingelser og slikt, samt at det er en liten og "personlig" bank.

Lenke til kommentar
Jeg har sånn studentpakke oss postbanken. Betaler ikke en drit. Helt gratis ;)

9203506[/snapback]

Men så betaler de deg ganske dårlig for å ha pengene hos dem også.

9207733[/snapback]

 

Men med at jeg er student så har jeg ikke særlig mye penger heller. Så akkuratt det spiller ingen rolle for øyeblikket. (desverre)

Endret av Snublefot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...