Gå til innhold

En merkelig mail fra "Blizzard"


Anbefalte innlegg

Jeg fikk denne mailen av "Blizzard":post-59853-1185638288_thumb.jpg

Jeg synes denne virker merkelig, siden jeg har ikke prøvd å selge min account, og svarmailen er er smule merkelig, tror nok ikke Blizzard bruker hotmail til sånnt, + at det er en skrivefeil i accounts (acounts)

 

Jeg har ikke tenkt å svare på den der, spesielt siden den spør om passord og secret question + answer, det står jo til og med i tipset når man loader at man ikke skal gi passordet til en gm eller lignende.

 

Dette må vel være en som prøver å lure fra med accounten min? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg fikk denne mailen av "Blizzard":post-59853-1185638288_thumb.jpg

Jeg synes denne virker merkelig, siden jeg har ikke prøvd å selge min account, og svarmailen er er smule merkelig, tror nok ikke Blizzard bruker hotmail til sånnt, + at det er en skrivefeil i accounts (acounts)

 

Jeg har ikke tenkt å svare på den der, spesielt siden den spør om passord og secret question + answer, det står jo til og med i tipset når man loader at man ikke skal gi passordet til en gm eller lignende.

 

Dette må vel være en som prøver å lure fra med accounten min?  :hmm:

9161501[/snapback]

 

Ja, du skal aldri si passord til blizzard for de har de i databasen sin. + blizzard sender aldri via @hotmail.com.. Fikk helt samme e-mail jeg å, er vell noen drittsekker som prøver å scamme fra deg accounten.

Lenke til kommentar
Dette må vel være en som prøver å lure fra med accounten min?  :hmm:

9161501[/snapback]

 

Send tilbake spørsmål om at du ikke forstod helt.. at du har fått beskjed at du ikke skal oppgi passord.. osv... Se om du kan få kastet bort litt av tiden til denne scammeren ;)

Endret av pax1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...