Gå til innhold

SERRIØST, hvorfor har ikke DU gått lei wow enda?


Anbefalte innlegg

Det er folkene jeg spiller med, snakker på ventrilo med og end game raiding som holder meg fortsatt fastspent. Ulike situasjoner in-game og i RL når man er med kompiser som man spiller med, er ting som man til stadig kan relatere til og se tilbake på med en smil om munnen eller en liten tåre i øyekroken. Det er det som er wow for meg, og mange andre.

 

Jeg er også blant de som har vært med på lasset siden release (og før det i betaer), men uansett om jeg skal prøve Age of Conan og alle de next-gen mmo'ene/spillene som kommer i framtiden, så vil jeg nok i lang tid fremover fremdeles overføre 100,- kroner i måneden til Blizzard.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Godt sammhold, mange gode venner både irl og kun på wow :)

 

Wow er aldri likt, uansett hvor mange chars du spiller opp, siden du aldri vil møte de samme menneskene til f.eks group quest. Siden døgnet faktisk forandrer seg.. Det er små ting, som gjør det hele til en litt ny opplevelse vær gang :)

 

Pluss, det er veldi behagelig å slappe av med wow.. Å om man er sinna, å trenger å få ut litt aggresjon så har man alltids en horde å denge løs på (eller alli).

 

I stede for å sitte å surfe rundt på nett, å prate med de samme menneskene på msn..så kan man jo game å gjøre ting sammen samtidig f.eks queste :)

Lenke til kommentar
Godt sammhold, mange gode venner både irl og kun på wow :)

 

Wow er aldri likt, uansett hvor mange chars du spiller opp, siden du aldri vil møte de samme menneskene til f.eks group quest. Siden døgnet faktisk forandrer seg.. Det er små ting, som gjør det hele til en litt ny opplevelse vær gang :)

 

Pluss, det er veldi behagelig å slappe av med wow.. Å om man er sinna, å trenger å få ut litt aggresjon så har man alltids en horde å denge løs på (eller alli).

 

I stede for å sitte å surfe rundt på nett, å prate med de samme menneskene på msn..så kan man jo game å gjøre ting sammen samtidig f.eks queste :)

9164900[/snapback]

 

QFT

Lenke til kommentar

For meg er Wow blitt avhengighetskapende. Det er sosialt, og gøy. Alle vennene mine er der også. Wow går bare ikke ut av hodet. Av og til klarer jeg pauser, men spillet frister like mye hele veien. Wow er det beste spillet jeg noen gang har prøvd, og det vil det være i lang tid fremover.

Lenke til kommentar

Spiller litt av og på egentlig... Hadde nettop en 2 mnders pause fra spillet, men fikk lyst til å spille igjen. Har aldri vært noen "hard-core" gamer, så har vel aldri klart å spille meg helt lei ;)

 

ble nettop 70 med min andre character :blush: en warrior. Speccet prot og gjør en del instancer. Men jeg spiller aldri til etter kl. 7 om ettermiddagen. Da henger jeg heller med venner. WoW har blitt et spill jeg spiller mens jeg spiser frokost og for å slå ihjel tid med frem til kvelden.

Endret av Tubbytazz
Lenke til kommentar
Hvorfor har ikke DU gått lei wow enda?

9159312[/snapback]

Er du lei? :hmm:

 

 

9161952[/snapback]

JA.

 

Hvorfor har ikke DU gått lei wow enda?

9159312[/snapback]

 

Fordi jeg ikke er en n00b som tror +int er bra for warriors ;)

9162355[/snapback]

Det er derfor jeg er lei, fordi jeg bruker cloth på warriors etter og ha spilt så lenge

Hvorfor har ikke _DU_ lært deg at det skrives 'seriøst'?

9162593[/snapback]

 

Fordi det er ikke ordet 'seriøst' som er brukt, det er ordet "SERRIØST"

 

Hvorfor har ikke denne tråden blitt stengt...(?)

9164618[/snapback]

 

fordi alle andre ikke skriver som DEG for å ødelegge tråden.

Lenke til kommentar

Er vel blitt gjentatt til det kjedsommelige her, men spiller stort sett på grunn av at venner spiller det. Raidet endel i starten (MC og Onyxia, før BWL kom), men ble temmelig lei og bare sluttet på dagen plutselig. Hadde vel over et år pause, men bare små blaff med noe nye chars og slikt før jeg testet på nytt nå med TBC. Spilte druiden min opp til 70, og har tatt litt instancer. Deretter begynte jeg på en ny char, hunter, som jeg levler opp med noen venner.

 

Er veldig lei deler av spillet, men det er moro når du har venner på besøk, hver sin pc, slenge på en film og pvp/queste sammen. Er det sosiale som frister, ikke selve spillet egentlig. Herlig på regnfulle søndager når det ikke er stort annet å finne på, men aktiviteter som trening, kino osv kommer før spillet...

Lenke til kommentar

Er lei jeg, møkk lei faktisk.

 

Lurer på å gi meg hver eneste gang jeg logger på. Har til og med migrert til en server jeg ikke kjenner noen, i håp om å gi meg.

 

Men så blir jeg kjent med folkm og før du vet ordet av det så er jeg i ssc eller the eye igjen

 

Men for å svare, jeg har ikke gått lei av wow ennå fordi det er et veldig sosialt spill

Lenke til kommentar

Har vært lei. Derfor jeg tok en pause på et år :D Var lei spillet i kanskje et halvt år, men spilte alikevell fordi det ikke var noe annet å gjøre. Da skjønte jeg at det var på tide å fryse accounten. Så etter en pause på et år får man lysten til å spille litt :p Jeg går vel sikkert lei @ lvl 70 når jeg får litt imba gear osv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...