Gå til innhold

SERRIØST, hvorfor har ikke DU gått lei wow enda?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spilt det on and off i ca 2 år.

Det kan gå flere måneder hvor jeg nesten ikke rører spillet,

og deretter et par måneder hvor jeg spiller mye.

 

Har ennå ikke kommet meg til Level 70.

Var vel på Level 55-56 når Burning Crusade kom ut.

 

Dette fordi jeg spiller slik jeg føler for, og det gir ikke alltid XP.

 

:)

Lenke til kommentar

Pga folka jeg spiller med. :) Spiller i et helnorsk guild, der 99% av oss er over 18. Og mange av oss har blitt godt kjent. Vi har også en del fester hvor folka reiser fra hele landet til Oslo, Kristiansand, eller Trondheim for å feste sammen, og være sosiale IRL også. :)

 

Hadde det ikke vært for de folka, hadde jeg nok sluttet med WoW for leeeenge siden..

Lenke til kommentar

Jeg er lei det i perioder. Så holder jeg pause till jeg gidder igen. Jeg kjenner efterhånden visse dele af Azeroth gott nok til att jeg vet vilke quests som er morsomme og vilke som er kjedelige eller irriterende, så jeg velger dem som jeg liker og som passer til den char som jeg spiller på det tidpunkt.

 

Jeg har spillt flere chars opp til omkring lvl 20 og så blitt så lei dem at jeg har slettet dem. *shrugs*

 

Så lenge man ikke glemmer at det er ett spill, for moro skyld og intet anet, så blir man ikke så let lei det, tror jeg. Det som jeg oftest blir lei meg av er dem som ikke skjønner dette og tager det alt for alvorligt - dem og 1337-kidsne kan jeg blive såååå lei av til tider.

Lenke til kommentar

jeg ville gjettet at de aller fleste som fortsatt spiller wow spiller det pga de folka de spiller med. Jeg har spilt omtrent alle mmo's ute på markedet og wow scorer i mine øyne ekstremt lavt, likevel har jeg spilt det helt siden release og det er ikke før i det siste jeg har begynt å gå ordentlig lei.

 

Wow er et utrolig repetetivt og kjedelig spill, som snytt ut av nesa på en koreansk developer bare med litt annen vinkling. Lvling fra 1-60 og fra 60-70 var utrolig morsomt. Du opplevde nye ting hele tiden, før du ble maxed out hadde de aller fleste av oss mange venner ingame, sannsynligvis en guild å raide med. Og let's face it, etter soloing eller max 5-man content helt opp til lvl 60 (nå 70) var det plutselig utrolig morsomt å gjøre 10-15 og til og med 40 man raids. Og så er du i gang, du har venner, guilden begynner å forvente at du møter opp til raids, og der sitter du.

 

Når sant skal sies må jeg innrømme at det å ta en ny boss for første gang er noe av det artigste jeg har opplevd, men all spillingen i mellom er i grunn utrolig kjedelig, iallefall for den store playerbasen som må spille tanks / healers og ikke har en døyt å gjøre utenfor raids.

 

Wow er utrolig enkelt og bra gjennomført. Det fins utrolig mange geniale mmo's der ute som aldri blir populære fordi de tar for lang tid å komme inn i. Wow klarte å skape en mmo som var så enkel at vanlige gamers klarte å sette seg inn i det, uten å ha noen previous mmo experience, men denne enkelheten er det som i grunn gjør spillet kjedelig.

 

Dette er jo bare min egen ærfaring med spillet, men wow mangler utrolig mye for å kunne kalle seg en komplett mmorpg. Jeg husker en tid vi ble lovet hero classes og siege weaponry i pvp. Jeg huskler en tid da det ikke fantes battlegrounds, og det var ikke helt uvanlig å raide stormwind, orgrimmar eller ironforge. Dette var wow for meg, men siden serverne ikke er gode nok til å supporte world pvp (selv om de er det i gud så mange andre mmos) begynte blizzard å gjøre hva de kunne for å forhindre f.eks world pvp, istedenfor å (gud forby) oppgradere serverne. Man skulle tro de hadde råd til det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Hvorfor har ikke DU gått lei wow enda?

9159312[/snapback]

Er du lei? :hmm:

 

DukeCoke: ;D Du gjør det bedre enn han dialekt-fyren som bare spiller CS da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...