Beyma Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 Spillet mangler muligheten til å dope seg 9158139[/snapback] Sant så sant.. Har mistet mye av troverdigheten til den sporten nå.. Btw så har jeg en Nintendo spill.. Den gamle kassa.. Har et ol spill. Der kunne man dope seg.. Haha Noen ganger ble man tatt, andre ganger ikke.. Med dopet fikk man "BOOST"
[spliff] Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Skrevet 27. juli 2007 Haha, så utrolig bra :!: Det var mange gode sports-spill til Nintendo. Jeg husker et fotballspill (men ikke navnet dessverre) man kunne snuble i steiner og grastuster på bana
Beyma Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 Haha, så utrolig bra :!: Det var mange gode sports-spill til Nintendo. Jeg husker et fotballspill (men ikke navnet dessverre) man kunne snuble i steiner og grastuster på bana 9158316[/snapback] Har et der hvis man takler en spiller for mange ganger dør han og tar man "super volley" i mål døde også keeperen og alle spillerne i ballens vei
DanielL Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 Og Football Manager er urealistisk siden man ikke kan skalle ned andre
............... Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 Og Football Manager er urealistisk siden man ikke kan skalle ned andre 9158405[/snapback] Hvem skulle ikke ønske man kunne gjøre det noen ganger!
LarsP Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 Og Football Manager er urealistisk siden man ikke kan skalle ned andre 9158405[/snapback] Uhm, det er faktisk ikke uvanlig at agressive/lite profesjonelle spillere skaller ned motstandere. :-)
DanielL Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 Det var bare en bug som de fjernet da de ville at spillet skulle følge fair play og det er det samme skaperne av PCM har gjort logisk nok
avtrekkeren Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 Hmm, det skjer da stadig støtt at spillerne skaller, sparker, spytter, slår osv, i FM.
DanielL Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 Og hvilken patch har du? Skaperne måtte faktisk fikse det da de fikk klager for å skape sånne situasjoner
avtrekkeren Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 7.0.2, vis meg info hvor det står at de har fjernet det - i patchnotes står det kun: Match v551---------- - Reduced number of off ball violent offences slightly. Match v552 ---------- - Further violent conduct tweak Match v553 ---------- - Even further violent conduct tweak De har redusert det, ja - og det er ikke så ille som før - men det skjer, spesielt om et lag ligger under med mange mål. Det de ikke har med i FM, som nok ville vært "realistisk" er dopskandaler, dødsfall, fengselsstraffer etc. Et sportsspill som FM, eller PCM for den saks skyld, vil ha en ganske annen profil dersom det skulle være med slikt. Den dagen Rockstar lager FM eller PCM, ja da er det nok med
DanielL Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 Ja,du viser jo selv til at de har forandret det til mildere situasjoner. Har ikke sett noe skalling eller andre overdrevent voldelige situasjoner etter den første patchen i FM 2006. Og ja,jeg ser det som helt logisk at spillene holder seg til reglementet. Ville sett det som regelrett idiotisk om jeg plutselig fikk beskjed om at en av stjernespillerne mine hadde blitt tatt i fyllekjøring og var utestengt i 2 år
avtrekkeren Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 Ja, "reduced slightly" og "tweaked", men ikke fjernet Og ja, jeg er glad det ikke er med slike ting jeg nevnte ovenfor i spill. Jeg er irritert nok av alle de vanlige skadene jeg får Et spill der man ikke selv tilsynelatende har kontroll eller kan påvirke utfall, vil ofte lede til frustrasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå