Gå til innhold

Pro Cycling Manager er urealistisk!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Spillet mangler muligheten til å dope seg  ;)

9158139[/snapback]

Sant så sant.. Har mistet mye av troverdigheten til den sporten nå..

Btw så har jeg en Nintendo spill.. Den gamle kassa.. Har et ol spill. Der kunne man dope seg.. Haha :p Noen ganger ble man tatt, andre ganger ikke.. Med dopet fikk man "BOOST" :p

Skrevet

Haha, så utrolig bra :!:

Det var mange gode sports-spill til Nintendo. Jeg husker et fotballspill (men ikke navnet dessverre) man kunne snuble i steiner og grastuster på bana :p

Skrevet
Haha, så utrolig bra  :!:

Det var mange gode sports-spill til Nintendo. Jeg husker et fotballspill (men ikke navnet dessverre) man kunne snuble i steiner og grastuster på bana :p

9158316[/snapback]

Har et der hvis man takler en spiller for mange ganger dør han og tar man "super volley" i mål døde også keeperen og alle spillerne i ballens vei :p

Skrevet
Og Football Manager er urealistisk siden man ikke kan skalle ned andre  :roll:

9158405[/snapback]

Uhm, det er faktisk ikke uvanlig at agressive/lite profesjonelle spillere skaller ned motstandere. :-)

Skrevet

7.0.2, vis meg info hvor det står at de har fjernet det - i patchnotes står det kun:

Match v551

----------

- Reduced number of off ball violent offences slightly.

Match v552

----------

- Further violent conduct tweak

Match v553

----------

- Even further violent conduct tweak

De har redusert det, ja - og det er ikke så ille som før - men det skjer, spesielt om et lag ligger under med mange mål.

Det de ikke har med i FM, som nok ville vært "realistisk" er dopskandaler, dødsfall, fengselsstraffer etc.

Et sportsspill som FM, eller PCM for den saks skyld, vil ha en ganske annen profil dersom det skulle være med slikt. Den dagen Rockstar lager FM eller PCM, ja da er det nok med ;)

Skrevet

Ja,du viser jo selv til at de har forandret det til mildere situasjoner. Har ikke sett noe skalling eller andre overdrevent voldelige situasjoner etter den første patchen i FM 2006.

Og ja,jeg ser det som helt logisk at spillene holder seg til reglementet. Ville sett det som regelrett idiotisk om jeg plutselig fikk beskjed om at en av stjernespillerne mine hadde blitt tatt i fyllekjøring og var utestengt i 2 år :roll:

Skrevet

Ja, "reduced slightly" og "tweaked", men ikke fjernet :)

Og ja, jeg er glad det ikke er med slike ting jeg nevnte ovenfor i spill. Jeg er irritert nok av alle de vanlige skadene jeg får :p

Et spill der man ikke selv tilsynelatende har kontroll eller kan påvirke utfall, vil ofte lede til frustrasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...