Gå til innhold

Skriver folk på touch-metoden?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Før så hadde jeg min egen metode for å skrive på tastaturet, men fikk opplæring på Posten i touch-metoden siden jeg gatekoder litt i blant. Fikk ikke lov til å bruke min egen metode så nå har jeg konvertert til touch-metoden.

9158928[/snapback]

 

Hm, sært.. Var på jobbintervju som videokoder på posten hvor de testet en på "touch"... Vel, det var ihvertfall det som stod i annonsen, men når det gjaldt touch-testen var det bare om å gjøre å skrive så fort som mulig, touch-metoden eller ei. Klarte testen med min egenlærte metode.

Lenke til kommentar

Ja etter min mening blir det litt rart egentlig å sette noe navn på denne typen tastaturbruk, da dette er noe jeg har stort sett tillært meg selv bare ved å tilbringe et høyt antall timer foran pc'en. Blir nesten som om noen skulle sette navnet sitt på det å gå. "Jeg går ved hjelp av Liland-metoden"

 

 

 

Om det jeg skrev over ikke gir noen verdens mening så henviser jeg til denne postens timestamp. :roll:

Lenke til kommentar
Personlig så hadde jeg ikke hørt om å bruke denne metoden før på ungdomsskolen, og da hadde jeg utviklet et fint trykk-med-de-fingrene-på-de-tastene-det-føles-naturlig-å-trykke-på-system. Dette systemet fulgte med meg videre ut av videregående og funker topp for meg.

9157965[/snapback]

Samme her, selv om jeg vet hvor tastene ligger på tastaturet må jeg alltid kikke ned på tastaturet mens jeg skriver likevell :p

Bommer bare på tastene om ikke jeg gjør det..

Lenke til kommentar

Ser kun på tastaturet når jeg får en slik (drt lim å¨ ysdyayutry ,¨år krh) dvs. at jeg bommer på en knapp hele veien. Utrolig morsomt noen ganger, visst jeg ser på noe annet mens jeg skriver, og bommer på tastaturet. Så trykker jeg enter og poster før jeg ser teksten. :)

 

Nei, skriver ikke Touch, men skriver på min egenmåte, som det er blitt sagt tidligere, skriver på den måten som virker naturlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Ser kun på tastaturet når jeg får en slik (drt lim å¨ ysdyayutry ,¨år krh) dvs. at jeg bommer på en knapp hele veien. Utrolig morsomt noen ganger, visst jeg ser på noe annet mens jeg skriver, og bommer på tastaturet. Så trykker jeg enter og poster før jeg ser teksten. :)

 

Nei, skriver ikke Touch, men skriver på min egenmåte, som det er blitt sagt tidligere, skriver på den måten som virker naturlig.

9178209[/snapback]

Det skjer med meg når jeg legger hånden en finger for langt til høyre eller venstre. Da blir det bare kluss.

---

Jeg skriver en kombinasjon jeg, funker godt for meg. Er ikke akkurat en racer på å skrive, men jeg overlever fint jeg.

Lenke til kommentar
Kom til å komme på en side jeg var på en gang som målte hvor fort du skrev hele alfabetet (a-z). Noen som har den siden?

 

Trur jeg hadde en rekk på 2.3sec ell no :p

9158784[/snapback]

Var en finske i mitt tidligere WoW guild(spiller ikke lenger.) som fikk en på 0.24 tror jeg.

post-123090-1185589993_thumb.jpg

9158799[/snapback]

 

det er da veldig enkelt å lage macroer for den der

Lenke til kommentar

Skriver med Touch metoden ja. Fikk vite om det for et år siden eller noe, begynte å øve meg litt. Vanskelig å skifte skrivemåte med en gang, men med litt trening gikk det bedre og bedre!

Og nå er skriving som å sykle :p Kanskje enklere! Når du skal skrive så bare faller hendene naturlig på plass på tastaturet (Venstre pekefinger på F og høyre på J) og du skriver i vei, garantert raskere enn før du lærte metoden :p Spesielt for de som bare bruker pekefingeren! Hehe :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...