Akidon Skrevet 26. juli 2007 Skrevet 26. juli 2007 (endret) Har brukt music match frem til nå. Men det begynner å bli en smule aldrende og tar ikke så mange formater. Fordelen er at det har et ufatelig enkelt grensesnitt som jeg ikke har sett maken til. Så spørsmålet blir om det finnes et program som har like enkelt grensesnitt som music match 7.5, men med bedre støtte av filer. Her er et bilde av hvordan jeg liker å ha det. Red: Kan jo legge til at jeg har prøvd wmp, win amp og mediamonkey. Bare fjas alt sammen. Endret 26. juli 2007 av Akidon
Nerf Skrevet 26. juli 2007 Skrevet 26. juli 2007 (endret) EDIT: Du hadde prøvd det allerede, ja... Endret 26. juli 2007 av nerf
Akidon Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Skrevet 26. juli 2007 (endret) Redigert nettop. Winamp er jo å gå et hakk ned Men takk for at du prøvde Endret 26. juli 2007 av Akidon
Nerf Skrevet 26. juli 2007 Skrevet 26. juli 2007 Redigert nettop. Winamp er jo å gå et hakk ned Men takk for at du prøvde :thumup: 9147837[/snapback] Tøh, alt etter egen smak. Har brukt det selv i mange år nå og kommer til å fortsette med det. Har beklageligvis ingen andre forslag heller, da det eneste jeg bruker er Winamp, noen ganger WMP og VLC til enkelte spesielle formater, men da igjen er ikke VLC sin behandling av musikkbibliotek og spillelister så genialt at de gjør noe.
Akidon Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Skrevet 26. juli 2007 Redigert nettop. Winamp er jo å gå et hakk ned Men takk for at du prøvde :thumup: 9147837[/snapback] Tøh, alt etter egen smak. Har brukt det selv i mange år nå og kommer til å fortsette med det. Har beklageligvis ingen andre forslag heller, da det eneste jeg bruker er Winamp, noen ganger WMP og VLC til enkelte spesielle formater, men da igjen er ikke VLC sin behandling av musikkbibliotek og spillelister så genialt at de gjør noe. 9147853[/snapback] Win amp er det som kommer nærmest, men de har ikke det geniale biblioteket som music match har. Dessuten synes jeg utsende er relativt utdatert. Vlc bruker jeg også men som du sier de suger på en del ting ja. men til spesielle ting er det det som blir brukt nå.
wil Skrevet 26. juli 2007 Skrevet 26. juli 2007 For det første: Når begynte man å skrive Winamp i to ord? Har aldri skjedd. Foobar2000 er veldig bra. Jeg har ikke så mange plugins installert i Foobar2000, men jeg tror du har mulighet til å Rippe CD Plater i Foobar2000. Foobar2000 takler også en hele drøss med Musikkformater om du vil. Å grensesnittet er enkelt. Lite minne bruker den også. Jeg liker å Mp3 spillern så usynlig som mulig, derfor har jeg lagt Foobar2000 til Systemtrayen. Så jeg tror nok du kan prøve Foobar2000 ja. Her er linken til Foobar2000: http://www.foobar2000.org/ Lykke til. Hilsen. wil.
Akidon Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Skrevet 26. juli 2007 Var ikke så gale. Men fordelen med MM er at man slipper å trykke pluss i all evighet. Fordelen med musicmatch er at man til enver tid har 3 "vinduer" åpne; spilleren spille listen og biblioteket. Og det er i biblioteket MM brilierer. I andre programmer er biblioteket så rotete satt opp, men i MM går alt i kolonner så det blir oversiktelig og lett å arbeide med. Man slipper å klikke på pluss i all evighet for og få info om filen. Virker ikke som om det finnes noen andre programmer som har dette. Foobar var bra men nådde ikke helt opp.
trn100 Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 Har brukt MM i "evigheter" selv og skulle gjerne ha fortsatt med det om det ikke hadde tatt urhovelige ressurser og kræsjer alt for ofte med over 70.000 låter. Men etter å ha holdt på litt med WinAmp opplever jeg stadig positive ting, og det behøver ikke bli så mye klikking heller
Akidon Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Skrevet 27. juli 2007 (endret) Har brukt MM i "evigheter" selv og skulle gjerne ha fortsatt med det om det ikke hadde tatt urhovelige ressurser og kræsjer alt for ofte med over 70.000 låter. Men etter å ha holdt på litt med WinAmp opplever jeg stadig positive ting, og det behøver ikke bli så mye klikking heller 9155379[/snapback] Får prøve Win Amp igjen da. Så jo ikke så gale ut. Men har to spørsmål. 1) Hvordan oppdatere biblioteket. 2)Som du sikkert ser står skinnet ditt bra til desktoppen min. Har du navnet eller link til det? Endret 27. juli 2007 av Akidon
trn100 Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 2. Skin = Modern Winamp og Color Theme = Mono Dark 1. Det jobbes det litt med her også, men under File og add media kan du velge mappe og automatisk scanning av mapper, og dette har fungert for meg... Tar ikke lang tid etter at du har kopiert en fil før den er tilgjengelig...
Nerf Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 To ting: 1. Gjenta etter meg: Winamp. Ett ord! 2. Det skinnet han bruker er vel default i nyere versjoner, og heter såvidt jeg kan se Winamp Modern.
trn100 Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 (endret) 2. Det skinnet han bruker er vel default i nyere versjoner, og heter såvidt jeg kan se Winamp Modern. 9155694[/snapback] Stemmer det, og omtrent alt kan tilpasses så vidt jeg har fått med meg Liker WinAmp bedre og bedre, men kanskje du kan forklare dette med oppdateringen av biblioteket bedre? Er litt usikker på det jeg også.... Hender ofte at jeg sletter det hele og gjør en ny scan, men det tar ofte tid.... Endret 27. juli 2007 av trn100
Akidon Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Skrevet 27. juli 2007 (endret) "Win amp " har fått en trial av meg... er langt i fra godkjent. Men vi får se ^^ Endret 27. juli 2007 av Akidon
trn100 Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 Er også utrolig greit å bruke i forhold til redigering av tags, selv om det ikke har alle mulighetene MM har, så langt. Lykke til
Akidon Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Skrevet 27. juli 2007 Virker ok dette... Winamp har tatt plassen til mm i shortcutbaren til hoved programmene nå. men vi får nå se er en del jeg savner. Kanskje jeg finner det. Men Winamp har helt klart sine fordeler.
trn100 Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 (endret) En ting jeg ikke har vært så veldig glad i når det gjelder WinAmp er når det gjelder videoer... Men det er også antagelig en innstillingsgreie.... Inntil videre spilles de av i WMP uansett Endret 27. juli 2007 av trn100
Akidon Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Skrevet 27. juli 2007 VLC Har enerett på video. Wmp kan bare ta seg en bolle.
Akidon Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Skrevet 27. juli 2007 Delvis...? Wmp kan te seg en rosinbolle!
trn100 Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 (endret) Er vel litt smak og behag det da, men WMP funker faktisk ikke så verst den heller, i alle fall ikke her En ting som WMP har fucka seriøst er at den default henter ned nye album navn og albumbilder etc som ikke stemmer i det hele tatt, og rører til et i utgangspunktet ryddig arkiv... Men man kan jo altids slå det av når det er for sent Endret 27. juli 2007 av trn100
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå