Gå til innhold

Den store quadcore overklokkingstråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen tips?

9232783[/snapback]

Til hvorfor den ikke er verdt det ?

 

Fordi CPU blokka ikker er noe særlig, de blander kobber og alu, dårlig radiator, Thermaltake (Ja det er et minus når man tenker vann :thumbdown:)

REtt og slett stortsett for dem som skal ha en stillere data og thats it ikke for dem som skla kloke en kentsfield med over 150W ved load etter klokk ......

 

tror ikke det blir noe særlig kaldere ...

 

Ta heller de 2000,- og bestill noe ordenlig noe fra Sidewinder, de har tilogmed Apogee GT der til 250NOK !!

Lenke til kommentar
Noen tips?

9232783[/snapback]

Til hvorfor den ikke er verdt det ?

 

Fordi CPU blokka ikker er noe særlig, de blander kobber og alu, dårlig radiator, Thermaltake (Ja det er et minus når man tenker vann :thumbdown:)

REtt og slett stortsett for dem som skal ha en stillere data og thats it ikke for dem som skla kloke en kentsfield med over 150W ved load etter klokk ......

 

tror ikke det blir noe særlig kaldere ...

 

Ta heller de 2000,- og bestill noe ordenlig noe fra Sidewinder, de har tilogmed Apogee GT der til 250NOK !!

9232828[/snapback]

 

 

ok takk :thumbup:

Lenke til kommentar
Når er det vi kan vente oss å få en G0 fra eks. komplett eller netshop ?

 

Skal kanskje snart ha en Q6600 mest sansynlig fra netshop, men kan jo vente litt :p

 

 

Edit:

Er stock kjøler på Q6600 akkurat den samme som på E6xx0 serien ?

9233022[/snapback]

 

Jeg fikk min for 2 dager siden (B3) fra komplett

Endret av J0lle
Lenke til kommentar
Noen tips?

9232783[/snapback]

Til hvorfor den ikke er verdt det ?

 

Fordi CPU blokka ikker er noe særlig, de blander kobber og alu, dårlig radiator,Sidewinder, de har tilogmed Apogee GT der til 250NOK !!

9232828[/snapback]

Jeg har samme blokka, og jeg kan ikke se noe alu på den, den er rein kobber, og radiatoren er ikke til og klage på heller :p (TT BigWater 775, med ny CPU blokk)

Lenke til kommentar
Her koser den seg på 34 grader, og dt er 27,5 i rommet, kan ikke klage, 43 full load med 29 grader her inne i dag...

9234823[/snapback]

Radiatoren er av alu står at den er of pure alu. ...........

 

Virka ikke noe særlig god heller når jeg så på bilde så tror jeg dene er værre enn den i bigwater ....

 

Men hvorfor grave i søpla når amn kan få noe fra øverste hylle for noe rundt samme prisen ?

Lenke til kommentar
da ble det Thermaltake BigWater 745 og 2giga ram istedenfor TT VC settet til 1800 :D

9238200[/snapback]

You have done it again ........

 

kjønner ikke hvorfor du går for thermaltake når de tgjelder vannkjøling !

9238348[/snapback]

 

Selv om Thermaltake generellt er dårlig, så er det et greit nybegynnersett syntes jeg ;)

 

Jeg har også Thermaltake, men begynner å bli rimelig lei det. (dårlig ytelse, støyende, upraktiske løsninger etc)

 

Så til høsten, så blir det Swiftech pumpe, 1/2" ID tubing, Thermochill PA 120.3 radiator, sammen med Swiftech Apogee GTX (som jeg har fra før av)

 

Det eneste jeg er usikker på er viftene. Hva slags vifter skal jeg bruke? Trenger noen tips der ;)

 

EDIT: Når jeg sier at jeg har Thermaltake, så har jeg ikke BigWater, men settet som føgler med Thermaltake Kandalf LCS kabinettet.

Endret av Farnsworth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...