Gå til innhold

Omtale av Resident Evil 4: Wii Edition (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enig i anmeldelsen jeg også. Hadde ikke spilt RE4 før så jeg fikk full verdi for penga. Er ikke så glad i skytespill men RE4 er et gedigent unntak fra denne regelen. Har rundet det på easy og normal og skal snart prøve professional.

 

Those goddammned zombies won't know what hit 'em!

9148251[/snapback]

 

De cutscensa der du må trykke kombinasjoner er syykelig vanskelig da :dribble:

Lenke til kommentar
jeg har merket at man kommer til visse punkt i spillet er man ikke vil spille lengre, nå er jeg nesten tom for ammo, samtidig som jeg har møtt på en ny og kjip fiende, så nå vil jeg liksom ikke spille videre, men så etter en stund MÅ man bare spille videre

9148278[/snapback]

 

Ja, fordi du vil vise de nye jævlene hvem som er sjefen! :D

Lenke til kommentar

Det er ikke skummelt i klasse med Condemned osv. Mer på linje med en gammel B-zombiefilm. :)

9145651[/snapback]

La meg si det slik. Jeg er fortsatt redd for å gå inn i enkelte av hulene i Legend of Zelda: Ocarina of Time. ; ) Og Doom 3 spilte jeg i tre minutter før det ble for skummelt og jeg gikk ut av spillet. Men øvelse gjør mester får man vel tro.

Lenke til kommentar

Det er ikke skummelt i klasse med Condemned osv. Mer på linje med en gammel B-zombiefilm. :)

9145651[/snapback]

La meg si det slik. Jeg er fortsatt redd for å gå inn i enkelte av hulene i Legend of Zelda: Ocarina of Time. ; ) Og Doom 3 spilte jeg i tre minutter før det ble for skummelt og jeg gikk ut av spillet. Men øvelse gjør mester får man vel tro.

9153668[/snapback]

 

Hehe ok. Da blir det noen spennende timer på deg. :p Men det er verdt det!

Lenke til kommentar

Det er ikke skummelt i klasse med Condemned osv. Mer på linje med en gammel B-zombiefilm. :)

9145651[/snapback]

La meg si det slik. Jeg er fortsatt redd for å gå inn i enkelte av hulene i Legend of Zelda: Ocarina of Time. ; ) Og Doom 3 spilte jeg i tre minutter før det ble for skummelt og jeg gikk ut av spillet. Men øvelse gjør mester får man vel tro.

9153668[/snapback]

 

Hadde du gitt doom3 en halvtime til så hadde det blitt repetitivt og det hadde mistet det skumle preget. Det gjorde det hvert fall hos meg. RE4 kan best beskrives som "intenst og creepy".

Lenke til kommentar

La meg si det slik. Jeg er fortsatt redd for å gå inn i enkelte av hulene i Legend of Zelda: Ocarina of Time. ; ) Og Doom 3 spilte jeg i tre minutter før det ble for skummelt og jeg gikk ut av spillet. Men øvelse gjør mester får man vel tro.

9153668[/snapback]

 

Vel, Ocarina of Time har en slags merkelig/magisk "dette er ekte, det er her det skjer" følelse over seg. Grafikken er gammel og midi musikken likeså, men fy flate, et spill der disse to elementene jobber bedre sammen skal du lete lenge etter. Virkningen er fenomenal. Skremsel handler mye om å bli følelsesmessig revet med, og akkurat grunnet dette kommer spill som Doom, RE og SH serien lengre ned på listen over spill jeg har vært redd for å gå inn neste dør i enn OOT.

 

RE4 er uansett uansett et fantastisk spill som alle burde eie. Har GC-versjonen, så kommer nok ikke til å prøve ut Wii Edition før det koster rundt 200kr.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har bare lyst til å gi en liten blomst til anmelder her..

 

Dette spillet har skremt vann frem på min sitrende kropp på flere plasser og måter: Først monterte jeg det på PC'en og satt og hoppet - og nå denne nye opplevelsen med Wii's kontroller..

 

Spillet har en lang levetid og det vil sikkert skremme flere fremover. Denne anmeldelsen var flott, og den var holdt i en fin språkdrakt med en meget passende sluttkarakter.

 

Gi oss flere slike gode anmeldelser. Takker og bukker! :thumbup:

Endret av Helgenen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...