Gå til innhold

Noe feil med mitt Two Worlds spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg lagt inn Two Worlds, og patcha fra 1,0 til 1,4...

Det jeg lurer på, hvor stor er spill mappa deres? F.eks: C:/Programfiler/Reality Pump/Two Worlds, hvor stor er denne mappa, altså den Two Worlds...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min two worlds mappe ligger nemlig på 3,71GB, dette synes jeg er lite.. og jeg bør heller ikke ha cdèn i for å spille.. Andre som ikke bør ha cd i?

Og er det noen andre som spillet bare er på 3,71GB??

Skrevet

Jeg tok ut cden og startet spillet. :) Har du prøvd å spille online enda, eller kanskje du ikke har registrert deg? Dersom du ikke registrerer deg forblir spillet i demo-modus. Kan også være at spillet laster ned noen filer når du spiller online.

Skrevet

Saken er vel den at han er redd for at han skal gå glipp av noe i spillet.. Eller?

Men hvem søren skjekker hvor stor mapmappa er da..? :D

Skrevet

er litt redd for å ikke få hele spillet ja.. flere som har filmappe på over 4gb?? Min er på nøyaktig 3,71GB..

Når jeg skulle installere det begynte den prosent greia på 20% ca, så derifra gikk den oppover sakte men sikkert til ca 30-35%, så fløy den ganske fort oppover til ca 35-40% så sto det brått fullført

Skrevet

Kjøpt dette spillet i går :) , må man laste ned alle patchene? har bare innsalert 1.4, fikk jeg med alle patchene sammtidig eller fikk jeg bare 1.4?

Skrevet

Er noe faktisk galt med spillet eller funker det som det skal? Er faktisk ganske vanlig at størrelser på spillmapper varierer, iallefall etter hva jeg har opplevd. Dette kan skyldes masse, hvis spillet faktisk FUNKER har du ingenting å bekymre deg over. (Varierende speeds på installasjon er jo forsåvidt også helt normalt).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...