SnowDOG_ Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 Hahaha kuleste bil videon eg har sett på lenge. Er det i polen dette var?
Den Polse Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 Kjempe bra! Må ha vært litt av en mekaniker jobb.
Odden Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 wow shit!!!! det der har jeg faenmeg lyst til å gjøre selv =)
Simen1 Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Sinnsykt latterkick !! Jeg og alle her på kontoret er slitne i lattermuskelene nå.. All ære til de geniale/gale mekanikerene som har modifisert den.
jossa Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 hehe helt sykt d dær.. har dem bare tadd å snudd karoseriet? eller? any way
Simen1 Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Ser ut som om de har montert to ratt, der det ene styrer forrhjulene og det andre styrer bakhjulene... Når det bare er en person i bilen tror jeg de har låst forrhjulene til en posisjon, sånn at man bare styrer med bakhjulene.. Det er nok lagt ned noen timer i modifisering ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå