Lasse 90 Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 (endret) Nå er jeg møkka lei. Problemet er at jeg ikke får noen nye oppdrag i fighters guild. Jeg har gjort oppdraget "Mystery at Harlun's Watch", og snakket med Burz(oppdraggiver i Cheydinhal) og fått betaling. Nå sier han at han ikke har flere oppdrag til meg, men Azzan i Anvil har. Problemet er at Azzan IKKE har noe som helst nytt å fortelle meg! I følge UESP skal jeg motta oppdraget "The Stone of St. Alessia" og deretter få beskjed om å snakke med Modryn i chorrol. Jeg har snakket med Azzan, Burz og Modryn, men INGEN har noe som helst å si. Rangen min er Warder, men har fått intrykk av at jeg heller skulle vært Guardian men ingen vil gi meg ny rang heller. Er det noen som kan hjelpe meg? Noe jeg har glemt av? Det er utrolig kjedelig å sitte fast sånn Jeg har PS3 versjonen hvis det har noe å si Kan ikke huske att jeg hadde dette problemet når jeg spilte på PC. Kanskje det er en bug for PS3versjonen? Men fant ikke noe om det på google. Oppdatering: Jeg prøvde å loade tilbake til en eldre save og gjorde oppdraget "Trolls at forsaken mine". Da SKAL jeg kunne velge mellom oppdrag fra både Burz og Azzan, men Azzan vil fortsatt ikke gi meg noen oppdrag! Er det ingen andre her som har hatt det samme problemet eller kanskje vet en løsning på det? Jeg tenkte på å slette den store datafila på over 4 gb som er lagret på harddisken, men jeg er redd for at ting jeg har plassert i f.eks brakka mi skal bli borte. Noen som har erfaring med det? Endret 25. juli 2007 av BigFatty
Dvil Skrevet 26. juli 2007 Skrevet 26. juli 2007 Har du prøvd om hun i f.guild kan forfremme deg da,just in case?Mulig du ikke får flere oppdrag fordi rangen din er for lav.Prøv å reis til Bruma og snakk med presten? i kappelet,tror det er han du skal til etter at du har fått oppdraget.Håper du finner utav det,har fått min dose av bug´s så jeg vet hvor irreterende det kan være.
Lasse 90 Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Skrevet 26. juli 2007 (endret) Takk for at du svarte. Det ingen som vil forfremme meg. Sier bare at jeg må gjøre flere oppdrag. Jeg kan prøve å dra til bruma, men tviler på at det kommer noe ut av det siden jeg ikke har fått oppdraget. Har også sendt mail til bethesda support. Fikk en mail der det sto dette: "Support for the game outside of Canada and the US is handled by Take 2 Interactive. Please contact them at http://www.take2games.co.uk/ or via email to [email protected]" Jeg skrev i mailen at spillet var kjøpt i europa, så må vel sende til take 2 da. Dette MÅ jo være en bug, har jo prøvd "alt". Edit: Nå fikk jeg svar fra Take 2. De sier at de ikke gir support for PS3 og at jeg derfor må kontakte ubisoft! Jeg kan ikke finne noen supportmail for ubisoft. Dessuten, har de noen påvirkning når det gjelder bugfixing i det hele tatt? Begynner å bli mektig lei nå. Har prøvd å slette datafila, samt bli kastet ut av fighters guild og kommet inn igjen. Ikkenoe har hjulpet. Jeg fant en som hadde nesten det samme problemet på 360versjonen her. Desverre var det ingen som kunne komme med en løsning der heller Endret 26. juli 2007 av BigFatty
Mynonaettu Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 I følge det jeg kan se av UESP så skal du først ha gjennomført questet the forsaken mine, fra Modryn Oreyn. Gikk tilbake på en gammel save og fant at det var etter dette jeg ble forfremmet. Har du snakket med Modryn? Spiller på PC.
Lasse 90 Skrevet 2. august 2007 Forfatter Skrevet 2. august 2007 Takk for at du svarte. Ja, jeg måtte snakke med Modryn igjen for å få belønning. Etter oppdraget får han dagboken og sier at jeg skal snakke med Azzan eller Burz for flere oppdrag. Men som sagt vil ikke Azzan gi meg flere oppdrag, kun Burz. Dessuten gikk jeg ikke opp i rang. Jeg tror at grunnen til dette er at jeg var i forsaken mine før jeg fikk oppdraget. For når jeg kom tilbake under oppdraget var alle de andre FG medlemmene borte, kun han ene lå igjen(han med dagboka).
MiSP Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 Men som sagt vil ikke Azzan gi meg flere oppdrag, kun Burz. Dessuten gikk jeg ikke opp i rang. 9192795[/snapback] Gjør oppdragene til Burz, da, og se om ting bedrer seg.
Eplekaka88 Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Kansje du har et oppdrag som er aktivert uten at du veit det. Sjekk journalen...
Lasse 90 Skrevet 5. august 2007 Forfatter Skrevet 5. august 2007 MiSP: hjelper ikke. Som jeg skrev i første posten skjer det bare ikke noe mer når jeg har fått gjordt de 2 oppdragene hans. Eplekaka88: Har sjekket det også. Er overbevist om at dette er en bug siden jeg var i forsaken mine før jeg tok oppdraget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå