B4stian Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Når jeg prøver TrackID på en ny W880i får jeg meldingen: We're sorry, but your device is not allowed to use this service. Noen som vet hva løsningen er?
andyolse Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Når jeg prøver TrackID på en ny W880i får jeg meldingen: We're sorry, but your device is not allowed to use this service. Noen som vet hva løsningen er? 9140858[/snapback] har du stillt inn telefonen rett for bruk av wap?
B4stian Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Skrevet 25. juli 2007 (endret) Er på nett på den for å si det sånn... EDIT: Nå fikk jeg opp meldingen: "Musikkgjenkjenningstjenesten er ikke tilgjengelig". Endret 25. juli 2007 av datating
Kmkh Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Nå fikk jeg opp meldingen: "Musikkgjenkjenningstjenesten er ikke tilgjengelig". 9141006[/snapback] AKKURAT samme problem har jeg og flere av vennene mine også. Men det fungerte bra for flere måneder siden. Men ikke nå lengre. Alle har riktig wapinnstillinger og noen av dem har netcom og noen telenor..
runel Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 Hadde samme problem i går, men i dag fungerer det.. Har Djuice og K810i
glosi Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 (endret) Har også samme problem med en K810i, noen ganger får jeg beskjed om at "this device cannot use this service", andre ganger får jeg beskjed om at jeg ikke har tilgang til internett, men wap instillingene virker på alt annet. Når jeg har 3G dekning virker aldri TrackID. Når jeg tenker etter har jeg faktisk aldri fått TrackID til å fungere, de gangene den har "kommet gjennom" har jeg fått beskjed om at den ikke kjenner igjen sangen. (Selv om jeg prøver med en cd plate uten støy i bakgrunn) Endret 27. juli 2007 av glosi
Jens viking Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 jeg spilte av "Darren styles-save me" på høyttalerne til pc en og det funka med en gang. andre ganger fungerer det ikke. TrackID er ganske nytt så jeg tror nok sony ericsson jobber med å forbedre tjenesten..
covah Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 Jeg regner med at dere har oppgradert til siste firmware?
glosi Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 (endret) Ja, det har vi selvfølgelig Gjorde det første gangen jeg fikk en feilmelding, men uten at det hjalp. Endret 27. juli 2007 av glosi
B4stian Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Skrevet 27. juli 2007 I går og i dag har det fungert fint. Sikkert bare midlertidig nede eller noe.
HKS Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 Fungerer fint her også. De driver å implementerer sperrer for å gjøre at andre telefoner enn SE telefoner ikke får adgang til tjenesten.
glosi Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 I dag fungerer det hos meg også, men den virket ikke den første uka jeg hadde telefonen min.
Daggy Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Min virket de første dagene(splitter ny W580i), men nå virker det ikke i det hele tatt, og jeg får akkurat samme meldingene som nevnt over. Har ikke forandret noe firmwire. Noen andre som har hatt problemer de siste dagene?
9khil Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Har hatt problemer siden igår..fortsatt feilmelding.. fungerte utmerket når jeg fikk den og helt til igår.. telefonen er en W610i..
Daggy Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Men har SE kommet ut med en melding om at TrackID kan være ustabilt?? Syns de kunne gjort det..
Daggy Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Ustabilt er det helt sikkert. Nå virker det i det minste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå