Gå til innhold

Kids use sledgehammer to steal videogame


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja her ser vi hva GTA har stelt i stand!  :mad:

9138046[/snapback]

 

Eller kansje det rett og slett var opprør mot foreldrene fordi de aldri har fått lov til å spille GTA fordi foreldrene mente at det kunne føre til kriminalitet å spille det :p

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Ja her ser vi hva GTA har stelt i stand!  :mad:

9138046[/snapback]

 

Håper du var ironisk der. GTA er basert på virkeligheten - ikke omvendt.

 

Forresten, koselig at de var så snille å bare stjele et spill. De kunne tatt mye mer, men valgte å ikke ta mer enn det som var ytterst nødvendig. Jeg selv føler at jeg kan bli gal av og til, når jeg vil kjøpe et spill, men mangler de siste hundre kronene. :wee:

Lenke til kommentar

Men som sagt. Lurer virkelig på hvilket spill de tok :hmm: Hadde det vært Halo 3 release, jeg hadde vært blakk å jeg hadde spurt alle jeg kjenner om å få låne penger men ingen kunne lånt meg så hadde nok jeg flydd inn i en butikk med en slegge jeg også :innocent:

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Men som sagt. Lurer virkelig på hvilket spill de tok  :hmm:  Men hadde det vært Halo 3 release å jeg hadde vært blakk å jeg hadde spurt alle jeg kjenner om å få låne penger men ingen kunne lånt meg så hadde nok jeg flydd inn i en butikk med en slegge jeg også  :innocent:

9138226[/snapback]

Jeg hadde tatt alt av halo3 spill de hadde fremme, hadde vært for kort til å begynne å rote på lageret.

Lenke til kommentar

Ja hadde gått for de Halo 3 spillene de hadde hatt framme jeg også. Er bare det at spillene de har på Elkjøp her hvor jeg bor er låst inne i en glassbenk :p Hadde nok holdt med en hammer kansje :hmm:

 

EDIT: Huff nå begynner vi å synke lavt. Sitter å diskuterer hvordan vi ville begått et innbrudd for å fått Halo 3 :!:

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
taperunger

9138267[/snapback]

Det var et meget godt og vel forklart innlegg, du formulerer deg så bra! Jeg har aldri sett maken til så god sjonglering av ordene som det der. Kredits til deg.

9138440[/snapback]

Jeg kunne ikke vært mer enig. Det var sannelig en velformulert og slagkraftig fornærmelse. Jeg synker sammen i skam her jeg sitter bak taperpulten min. Akk og ve.

 

 

Ps: Jeg hadde også knust et vindu hvis Halo3 var på andre siden :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...