Gå til innhold

Skikkelig skuffet over kjørefølelsen i Dirt


Vallhall

Anbefalte innlegg

Hei folkens

 

Har eid mange ColinMcrae spill opp gjennom tidene, og må si Dirt er en skikkelig skuffelse når det kommer til realisme og kjørefysikk sammenlignet med tidligere spill. Er det andre som mener det samme. Dirt er vel så mye arcade som det kan få blitt, noe som er synd for meg iallefall, men grafikken er jo pen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er nok enig med Rrhoads der, bilen sitter litt for godt på vegen, til tider ja...

 

Kan jo ha full spiker på lange strekker, for så å bremse ned til null på 2 sek...merkelig...

 

Men bortsett fra det, syntes jeg spillet er bra. Bra variasjon, og kule veier.

 

Litt skuffet over online-delen, men nå kommer jo DIRT 2, så da får man kjøre online der :)

Lenke til kommentar

Til dere som ikke liker dirt ... Har dere god nokk PC til å spille dirt uten hakking? Dirt krever ganske mye ... om man skal kjøre ultra settings må man nesten ha ett 8800 gts/gtx :p og helst en god prossoer og :p

 

 

EDIT : Så ikke at tråden lå under microsoft ... sorry :blush:

Endret av VesleKim
Lenke til kommentar

Dirt er et elendig spill. Javel, så er grafikken flott, men det er stort sett det eneste. Mangel på splitscreen er en skandale. Kjørefølelsen er patetisk. CMR4 er min favoritt i serien, og er milevis bedre enn dette makkverket.

 

Håper det snart kommer et rallyspill til xbox 360.

Lenke til kommentar
Dirt er et elendig spill. Javel, så er grafikken flott, men det er stort sett det eneste. Mangel på splitscreen er en skandale. Kjørefølelsen er patetisk. CMR4 er min favoritt i serien, og er milevis bedre enn dette makkverket.

 

Håper det snart kommer et rallyspill til xbox 360.

9148821[/snapback]

 

Vel, problemet ligger i at svært mange er av en helt annen oppfatning.

DIRT har gjort et kommersielt sjakktrekk i spillet, og det er å få menigmann til å like det.

Ikke vi som er fan av rallyspill, ala RBR, de tidligere Colin-spillene etc, men de som har en langt lavere terskel.

Det er _mange_ bekjente som har null forhold til rally som virkelig digger DIRT.

De bryr seg niks om bremselengde og realisme generelt kan det virke som, men elsker følelsen man får av spillet. Mestringsfølelsen er enorm i spillet, mangelen på realisme tatt i betraktning, og sånt selger til de som ikke er hardcore.

 

Sad but true.

Lenke til kommentar
Dirt er et elendig spill. Javel, så er grafikken flott, men det er stort sett det eneste. Mangel på splitscreen er en skandale. Kjørefølelsen er patetisk. CMR4 er min favoritt i serien, og er milevis bedre enn dette makkverket.

 

Håper det snart kommer et rallyspill til xbox 360.

9148821[/snapback]

 

Vel, problemet ligger i at svært mange er av en helt annen oppfatning.

DIRT har gjort et kommersielt sjakktrekk i spillet, og det er å få menigmann til å like det.

Ikke vi som er fan av rallyspill, ala RBR, de tidligere Colin-spillene etc, men de som har en langt lavere terskel.

Det er _mange_ bekjente som har null forhold til rally som virkelig digger DIRT.

De bryr seg niks om bremselengde og realisme generelt kan det virke som, men elsker følelsen man får av spillet. Mestringsfølelsen er enorm i spillet, mangelen på realisme tatt i betraktning, og sånt selger til de som ikke er hardcore.

 

Sad but true.

9149248[/snapback]

 

Og hvis spillet er ment for menigmann, hva er da poenget med å kunne stille inn ting på bilene som kun de mest hardcore spillerne gidder sette seg inn i? Det virker ikke som de helt vet hva de vil med dette spillet....

 

Ingen av vennene mine hadde problemer med å sette seg inn i CMR4 på veldig kort tid (de spiller veldig lite spill). Alle er enige om at Dirt suger...

 

Hva med noe så enkelt som en innstilling: "Easy - Medium - Hard" når det gjelder realismen? Dette har fantes i spill siden 70-tallet... og splitscreen har vel vært mer eller mindre standard i bilspill siden tidlig 80-tall. Men neida... De har fokusert på grafikk og eyecandy, og på den måten blendet massevis av spillere og anmeldere med nettopp det.

 

Jeg gjentar meg selg: Colin McRae 4 er et MYE bedre spill. Hadde CMR4 kommet ut idag, med et annet navn, og med grafikken til Dirt, så hadde det vært lovprist langt opp i skyene.

Endret av Toa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...