mtrolleb Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Hei alle sammen Hei! Jeg skal bruke max. 20tusen til å bygge en ny datamaskin (bare maskin), den bruker jeg mest til graphic og redigering filmen. Vil gjerne høre de gode råd fra deres... På forhånd, takk
MindTooth Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 (endret) Dette er det jeg kom frem til: https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=51063 Ble ikke mere enn ca. 17.500,-. Endret 24. juli 2007 av MindTooth
mtrolleb Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Skrevet 24. juli 2007 Hei MT Tusen takk for hjelpen! Jeg skal prøve... But, jeg lurer på hvorfor jeg må ha 2 stk. Samsung SH-D163A
Prusk Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Det skal du selvsagt ikke ha. Den ene brenneren kan godt være et annet merke, så du rask ser forskjell på dem i "Min Datamaskin" eller hvor det måtte være. Ellers er Light scribe en kul sak du gjerne kunne hatt på den ene. Foreløpig er vel en Light Scribe cd / dvd dyr, men dersom du f.eks. legger ved en CD med bilder fra et festlig lag (års-dag eller tilsvarende) er det en flott måte å få CDen til å se litt eksklusiv ut..
MindTooth Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Du trenger på ingen måte å ha to DVD-brennere. Men det var for å fylle ut budsjettet ditt. Og det er lettere å ha to stk. når du skal kopiere noe el.l. Du kan godt fjerne den ene disken.
mtrolleb Skrevet 6. august 2007 Forfatter Skrevet 6. august 2007 Takk for svaret ! Nå har jeg bestilt alle varene og venter på dem ... Ha forsatt en fin dag !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå