Gå til innhold

Red Bull Dram - Farlig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skal sjekke for å være helt sikker i morgen. Men er 90% Sikker!

9137429[/snapback]

Herlige greier! Der ser du... får faen ikke med meg noe som helst... Men så er jo Molde grodd inn mellom fjord og fjell også da :tease:

Skrevet (endret)

RedBull er langt "kraftiger" enn Battery og burde ikke sammenlignes. Det er en grund til at det ikke selges i norge. Battery er ikke i nærheten av så kraftig som RedBull og kan derfor ikke sammenlignes.

Man kan få unormal pust, hjerterytme o.l. og da er det ikke en bra ting om kroppen i tillegg er sløvet ned av sprit..

Endret av mrKaizer
Skrevet
RedBull er langt "kraftiger" enn Battery og burde ikke sammenlignes. Det er en grund til at det ikke selges i norge. Battery er ikke i nærheten av så kraftig som RedBull og kan derfor ikke sammenlignes.

Man kan få unormal pust, hjerterytme o.l. og da er det ikke en bra ting om kroppen i tillegg er sløvet ned av sprit..

9137450[/snapback]

Sant det du sier, men folk har jo dødd av å drikke det før trening! Da er jo hele poenget borte da!

Skrevet

9137429[/snapback]

Ta bilde om du finner :w00t:

haha :!:

Skrevet

9137429[/snapback]

Ta bilde om du finner :w00t:

haha :!:

9137679[/snapback]

Hahaha! Enig med deg :D:tease:

Skrevet

De skal ikke selge RedBull i Norge, og om de gjør det, tror jeg nok ikke det skjer mange stedene.

For å svare på topic: Drakk en mengde drinker med RedBull(hovedsaklig RB+Jäger og RB+vodka) da jeg var i Polen og jeg har enda ikke fått noen varige men.

Er vel som mye anna: kommer ann på mengden :)

Skrevet

9137450[/snapback]

Jepp! Leste på internett nå at en redbull-boks inneholder 3gram koffein og at det tilsvarer 30 kaffekopper, mens 3 Batterybokser tilsvarer halvannen kaffekopp :whistle:

Leste også fra arkivene til dagbladet.no fra 2001, der det var om 3 ungdommer fra Sverige som har dødd, da Redbull var mistenkt innblandet. 2 av ungdommene blandet dette med sprit, mens den andre drakk Redbull rett etter trening.

Men jeg drikker redbull, og har ikke dævva ennå :w00t: Redbull FTW :thumbup:

Skrevet (endret)

Dæven ... Mamma var i sverige i forrige uke, og kjøpte med seg noen redbull til meg... Og idag var det kondistrening på fotballen, så jeg tok en før økta.... Og dæven steike d funka! Hadde ikke trent noe i ferien, men d virka som om kroppen kunne fortsette i all evighet ! Herlig ass... Kjipt når jeg går tom for de da... da blir sikkert treninga knallhard xD

Edit* liten leif kom seg inn ja

Endret av Hansenx
Skrevet
Sitter og drikker redbul nå jeg :)  Har bare 5 igjen, men etter helgen får jeg 20 bokser :dribble:  Gler meg!

9184775[/snapback]

Haha, ja da får hvertfall ikke du sove inatt :p

Skrevet (endret)

Det var det jeg tenkte også, men jeg har ikke noe annet å drikke :whistle: Bor rett ved sida av hydro, men d åpner ikke for om 2 timer :thumbdown:

Endret av nenek92
Skrevet
Jepp! Leste på internett nå at en redbull-boks inneholder 3gram koffein og at det tilsvarer 30 kaffekopper, mens 3 Batterybokser tilsvarer halvannen kaffekopp  :whistle: 

9184754[/snapback]

Du må ikke tro på alt du leser på nett ;)

Skrevet
Jepp! Leste på internett nå at en redbull-boks inneholder 3gram koffein og at det tilsvarer 30 kaffekopper, mens 3 Batterybokser tilsvarer halvannen kaffekopp  :whistle:  

9184754[/snapback]

Du må ikke tro på alt du leser på nett ;)

9184794[/snapback]

Man finner ut det samme om man regner ut selv også ;)

Skrevet

9184798[/snapback]

Bortsett fra at Red bull ikke inneholder i nærheten av de mengdene koffein som du tror ;)

Skrevet

9184798[/snapback]

Bortsett fra at Red bull ikke inneholder i nærheten av de mengdene koffein som du tror ;)

9184802[/snapback]

Okei, jeg leser bare på det som står på boksen ved siden av meg jeg :whistle:

Skrevet (endret)
Okei, jeg leser bare på det som står på boksen ved siden av meg jeg :whistle:

9184804[/snapback]

Da må du lese om igjen tror jeg, eller så sliter du med ulike måleenheter.

Direkte fra Red Bull sin offisielle hjemmeside:

One can of Red Bull® Energy Drink contains approximately the same amount of caffeine as a cup of coffee.

Noe som skulle bli omtrent 1/30-del av det du påstår den inneholder... Du må ha en veldig spesiell boks.

Endret av TheCooler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...