Gå til innhold

Mette marit trues?!


Anbefalte innlegg

Noen som vet adressa til den sida hvor det var drapstrusler mot mette marit?

Eller er den fjernet? Vil gjerne lese hva noen har orket å kope sammen og lyge om vår kjære kongefamilie.

 

Må bare også få si at jeg synes det er HELT sykt at noen faktisk holder på slikt, vi må jo beskytte kongefamilien vår, de har aldri gjort noe galt, og leder et godt og rikt Norge!

Mette-Marit var ei helt vanlig jente før hun ble prinsesse, så klart gjorde hun noen feilsteg før, men hvem har ikke gjort det?! Det er menneskelig å feile.

 

Hun er ei god kvinne, og ingenting galt med henne eller resten av kongefamilien.

 

Norge er et fantastisk land å bo i, og vi har fint lite å klage på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor alvorlig var trusselen formulert?

 

Mange er jo ganske bråkjekke på internett, har gigantisk ePenis, og er tøffere enn Chuck Norris og Steven Seagal til sammen. Men i real life...

 

Kort og godt, det var ikke bare noen fjortiss-fantestreker dette her da?

9116421[/snapback]

 

Vel var vel nok så alvorlig da. Følger du ikke med på nyhetene? Hehe.

Har ihvertfall stått i avisa, og www.seher.no om du leser der ser du...

Lenke til kommentar
Vel var vel nok så alvorlig da. Følger du ikke med på nyhetene? Hehe.

Har ihvertfall stått i avisa, og www.seher.no om du leser der ser du...

9116655[/snapback]

Jeg abonnerer i hvertfall ikke på Se&Hør. Har ikke RSS-feed fra dem heller, hvis de har noe sånt :p

 

Skal sjekke dagens avis isteden

Lenke til kommentar
Personlig synes jeg dette bare er så utrolig teit å lage noe stort ut av.

 

Tror neppe det er noe seriøst i det.

9117476[/snapback]

 

Enig. Det er bare tull alt som kommer ut av trusler. Hvor mange er det faktisk som har blitt "oppfylt" hvis jeg får lov til å bruke det utrykket?

Lenke til kommentar
På et bilde av en smilende Mette-Marit er ordet "DØ!", med tre utropstegn og blodrød skrift, manipulert inn. Over ansiktet hennes er det satt et stort kryss - også det med blodrød farge.

 

På nettsiden skriver brukerne at Mette-Marit er prostituert og bruker narkotika. Det oppfordres også til å gjøre seksuelt motiverte handlinger mot Norges kronprinsesse.

 

Jeg har mine tvil om at noen som har planer om drepe noen velger dette som første steg.

 

Jeg tror at det eneste som kommer til å skje er at de som står bak denne siden kommer til å få inndratt ukepengene sine fra far og mor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...