Gå til innhold

Winamp spørsmål ... ?


z00l

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Vet ikke helt hvor jeg skal poste denne men prøver her :

 

Tidligere har jeg hatt en Winamp versjon hvor det var en sånn overgang mellom sangene.

 

Dvs:

 

Når en sang sluttet å spille så kom det en sånn automatisk overgang til neste sang. Dette gjorde jo at playlisten ble ganske kul :)

 

Men:

 

Etter mange oppgraderinger av maskinen og nyere versjon av Winamp så finner jeg ikke igjen den samme funksjonen.

 

Lurer derfor på om dette er en funksjon i Winamp eller noe som var i en spesiell versjon av Winamp ? ? ?

 

Setter virkelig pris på svar her :)

 

Mvh

 

z00l

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Til senere referanse så finnes det et forum for programvare. Denne ville vel passet under windows programvare subforumet. Der hadde du sikkert fått gode svar også.

 

Ikke at jeg hart et problem med dette, men det kan være moderatorene er mindre glade for feilposting ;)

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...