Gå til innhold

Hundebæsj i hage


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Et rop om hjelp, hvordan i f... får jeg naboen til å forstå at hundebæsjen til hunden

hans ikke er noe vi setter pris på der våre barn ferdes!

 

Situasjoen er den at vi bor i en 2 manns bolig og de eier øvre del av huset og vi leier nedre del av huset, hagen er del hvor de har en liten flekk nederst mens resten tilhører vår huseier. DVS. at når naboen lufter hunden gjør han det i hagen. den er ikke delt med gjerde så hunden løper fritt rundt i begges hager. De plukker ikke opp bæsjen etter hunden om den driter på demmes eller huseiers hage.

 

For oss blir det slik at vi faktisk ikke kan sende ungene ut i hagen da vi aldrig kan være sikker på om de kommer tilbake med bæsj eller ikke.

 

Hvordan skal vi få dem til å fårstå at slik går det ikke ann å gjøre de bokstavlig lar hunden bare drite i oss? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså det er faktisk forbud å la hundedritten ligge, så si til naboen om å fjerne den eller går du til politiet, det er noen tusen for å la den ligge.

Fins ikke noe verre enn hundedritt som ligger rundt om kring O.o

Og noen er så snill at de putter i pose, men lar posene ligge igjen O.o

 

 

*Edit*

Velkommen til forumet foresten =)

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
Altså det er faktisk forbud å la hundedritten ligge, så si til naboen om å fjerne den eller går du til politiet, det er noen tusen for å la den ligge.

Jo, jeg skulle likt å se at Politiet gidder å gjøre noe med dette..

 

Jeg er enig. Snakk med naboen din. Om det ikke hjelper så snakk med han som eier det du leier. Kanskje det hjelper.

Lenke til kommentar

Her var dere stor sett ening, nei jeg synker ikke så lavt å samle driten over på demmes plen. Jeg har snakket en gang til dem og det ble rene forhandlinga får å få dem til å slutte å la hunden drite i hagan. men når de alikevell ikke greier det så får en jo se, kom noen forslag her som kan benyttes. samt at huseier har jo ett ord og si også!

 

Takk. tar gjerne i mot flere kreative forslag :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...