Gå til innhold

Kjempefornøyd med Nokia E90


Anbefalte innlegg

Hei! Vil bare si at jeg har skaffet meg E90 i går. Det er en vinner! Utrolig behagelig å bruke, kjapp og den ser faktisk bra ut også.

 

Så lurer jeg på dette med sertifisering osv? Jeg har kun osx, så jeg får ikke installert nyeste FExplorer for symbianos 9.2 Har satt av sikkerhets-sjekk, men allikevel får jeg det opp når jeg installerer FExplorer betaen.

 

Veldig fornøyd med den ellers! Rask er den også på nett. Har i tillegg testet den på 3.5g nettet til Netcom i Oslo. Det fungerer også smertefritt!

 

mvh,

Michal

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FExplorer må signeres...

 

Dette er ikke noe du gjør ved bruk av telefonen.

 

Du må laste ned programmet DevCertRequest fra www.symbiansigned.com for denne muligheten.

 

Problemet er at Nokia har forandret reglene for signering, så det er ikke mulig å registrere seg som ny bruker foreløpig.

 

Jeg er registrert bruker, men heller ikke jeg får opprettet nytt sertifikat foreløpig (er usikkert om denne muligheten noengang blir lagt ut igjen også).

 

EDIT: Fikk det endelig til igjen nå... :)

Men, tror fortsatt ikke det går å opprette nye brukere.

Endret av T_H_X
Lenke til kommentar

Hei.

Kom hjem fra jobb i dag og min kjære overasket meg med å ha kjøpt E90 i bursdagsgave.

 

Gledet meg sinnsykt til å ta den i bruk men så leser jeg om problemer med skjermen og riper fra tastene.

 

Har du dette problemet? Og vet du hvordan jeg ser om jeg har den nyeste versjonen som skal ha delvis fikset problemet..

 

Har ikke turt å ta i bruk telefonen da jeg er veldig usikker pga dette.

Lenke til kommentar
Hei.

Kom hjem fra jobb i dag og min kjære overasket meg med å ha kjøpt E90 i bursdagsgave.

 

Gledet meg sinnsykt til å ta den i bruk men så leser jeg om problemer med skjermen og riper fra tastene.

 

Har du dette problemet? Og vet du hvordan jeg ser om jeg har den nyeste versjonen som skal ha delvis fikset problemet..

 

Har ikke turt å ta i bruk telefonen da jeg er veldig usikker pga dette.

9135791[/snapback]

 

Duh, det er bare å bruke din Nokia E90. Står ingenting om dette på www.allaboutsymbian.com eller www.my-symbian.com som er de 2 aller største siden. Jeg vet at Steve fra allaboutsymbian ville ha kommentert denne feilen ganske så raskt, noe som ikke har skjedd. Steve har testet mobilen siden februar i år blant annet.

 

Det kan jo hende at alle E90 ikke er helt bra laget, og at eksemplene som bloggeren og vedkommende som skriver her i amobil har fått to dårlige eksempler.

 

Hvis du så får riper på skjermen, så har du faktisk 2 års garanti!

 

 

mvh,

Michal

Lenke til kommentar
Hei.

Kom hjem fra jobb i dag og min kjære overasket meg med å ha kjøpt E90 i bursdagsgave.

 

Gledet meg sinnsykt til å ta den i bruk men så leser jeg om problemer med skjermen og riper fra tastene.

 

Har du dette problemet? Og vet du hvordan jeg ser om jeg har den nyeste versjonen som skal ha delvis fikset problemet..

 

Har ikke turt å ta i bruk telefonen da jeg er veldig usikker pga dette.

9135791[/snapback]

 

Duh, det er bare å bruke din Nokia E90. Står ingenting om dette på www.allaboutsymbian.com eller www.my-symbian.com som er de 2 aller største siden. Jeg vet at Steve fra allaboutsymbian ville ha kommentert denne feilen ganske så raskt, noe som ikke har skjedd. Steve har testet mobilen siden februar i år blant annet.

 

Det kan jo hende at alle E90 ikke er helt bra laget, og at eksemplene som bloggeren og vedkommende som skriver her i amobil har fått to dårlige eksempler.

 

Hvis du så får riper på skjermen, så har du faktisk 2 års garanti!

 

 

mvh,

Michal

9136043[/snapback]

 

Ja jeg tror nok ikke jeg greier å vente. Så jeg skal ta den i bruk no. Men er du sikker på at dette dekkes av garantien?

Lenke til kommentar

Har et spørsmål ang telefonen, støtter den ikke programet LifeBlogg? Er stor fan av det programet og brukt det på alle smarttelefonene fra nokia jeg har hatt, men ikke vært bort i E serien før, bare N serien. Noen som vet noe om dette? Er jo vel samme opperativsystem så skulle vel passe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...